listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ajme šta reč dođite i vidite

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
ovo su vam dva moja bloga
ne bi bilo loše da i njih posjetite
nadam se da će vam se svidit
he he he
sad niko ne može reč
da nemamo ništa na blogu

crazyluda
tincica i cavka (oću reč crazyluda)
ludice-slatkice


sad da vam dam linkove
od nekih super blogova
bar su meni zakon
obavezno ih posjetite
nećete zažalit ja nisam a ni on
pa da počnemo

xxx mala curica
4evertogether
nikad nisam bila sretnija
matea
karla
ady...olsen twins
luluta
mala ludacha
grca
ivana
hapy girl
















hm

evo da ja napišem nešto o sebi
ja sam vam Kristina iz solina sam
imam 16 god
idem u srednju školu za komercjalistu
uz ovaj blog imam još 2 bloga
pa uređujem i po njima pišem kako stignem
odgovaram svima na komentare
zato me ljudi komajite ne dajte mi mira
šta još da rečem
slušam sve i svašta najviše cajke
svratite još koji put i ostavite komova
da moja msn adresa vam je
zajebantica@hotmail.com
javite mi se pozzz

evo vam par slika

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Evo da nesto napisem o sebi

Da vam se prestavim ja sam Vanja
zivim u Rijeci idem u elektroindustrisku skolu
imam 16 godina slusam sve osim rocka
metala i panka a najvise cajke
ovaj blog dijeli sa frendicom,
moja msn adresa je vanja_0702991@hotmail.com
ostavljajte komentare pozzz

utorak, 30.10.2007.

evo da i ja nesto napisem

Ja sam vanja samo da znate djelim blog sa frendicom ljudi samo ostavljajte komentare

- 20:58 - A reCi BraLe... SaMo(15) - KisS My AsS - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.