.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

glasajte...

glasajte plizz!!!

istina ili laz??
istina...
laz...
ovisi kome govorim...
istina..ali laz je ljepsa...
volim istinu ali cesto lazem...
  
pollcode.com free polls



...sport...
judo..weee
..jiu jitzu..
boks
ultimate fight
brazilski jiu jitzu...
karate...
  
pollcode.com free polls


meni osobno naj su judo i brazilski jiu jitzu...(alena)



Linkovi

Hem@
bananeee
abvego
DOLORES
Barby
pijevicka
sisters
hooligani :)


E ode cete na drama dizajnove :D

rizla i strudla
lil but evil
peace



O nama :)

~ Zovem se Alena..
~ Mokosica...8.b
~ Slusam metal,rock..
~ Naj grupa: Manson!!

~ Volim:
~ ljeto
~ grad
~ mokosicu
~ praznike
~ odmaranje..

~ Ne volim:
~ lazi
~ ogovaranja
~ nepravdu
~ narodnjake
~ skolu

Moj blog: Klik :)
Mozete me dobiti na msn: mentalka@windowslive.com


~ Red na mene doso :)
~ Ja sam Mia...
~ Mokosica...7.a
~ slusam metal,rock
~ Naj grupa:Iron Maiden

~ Volim:
~ spavanje do kasna :P
~ ljeto
~ grad
~ praznike

~ Ne volim:
~ najvise ne volim nepravdu :S
~ skolu
~ narodnjake
~ lazi
~ skolu

Moj blog :klik!
Mozete me dobiti na msn: miasica@hotmail.com












utorak, 25.12.2007.

°°˛˛~~SRETAN BOŽIĆ SVIMA ~~˛˛ °°

hm...ne znam kako započet post...
prije svega želim svima SRETAN BOŽIĆ!
nas je dvije i ne shvaćamo zašto nam komentiraju kao
da jedna ima blog...ali ok sretan
ovi dani su dani veselja,radosti i zabave smijehsretansmijehkisssmokinparty
tako....uzivam samo izlezavam se i jedem i jedem pa
ću doć u školu ko brod nonono,a zasad sam već jahta madno..
ovo je moj prvi post koji ja sama pišem na ovom blogu,svaki smo pisale
alena i ja ili samo alena pa bi eto bio red da i ja napišem post..
eto ljudi ostavite nam darove smijeh
ovo mi je tako for@ da sam morala pokupit od drugih sorrytecry



Get Your Own! | More Flash Toys


eto vas..
pozzam:
alenuwinkkiss
marinu thumbupkiss
bananesmokinthumbup
emusretankiss
kaćuthumbupyes
doloruludthumbup
katarinuwinkkiss
adrumahkiss
barbyludkiss
jopyblablathumbup
ivanu ć.zujowink
anu p.puknucuthumbup
anu v.namcorwink
nikolinu :smokinkiss
martinuludkiss
ivanu g.sretanwink
ivonusretanthumbup
paoluthumbuplud
marisbeljwink
tinunutwink
i sve koji nam komaju!mahwavekiss




| - 19:21 - ...you haven't learned a thing.... (191) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.