.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

glasajte...

glasajte plizz!!!

istina ili laz??
istina...
laz...
ovisi kome govorim...
istina..ali laz je ljepsa...
volim istinu ali cesto lazem...
  
pollcode.com free polls



...sport...
judo..weee
..jiu jitzu..
boks
ultimate fight
brazilski jiu jitzu...
karate...
  
pollcode.com free polls


meni osobno naj su judo i brazilski jiu jitzu...(alena)



Linkovi

Hem@
bananeee
abvego
DOLORES
Barby
pijevicka
sisters
hooligani :)


E ode cete na drama dizajnove :D

rizla i strudla
lil but evil
peace



O nama :)

~ Zovem se Alena..
~ Mokosica...8.b
~ Slusam metal,rock..
~ Naj grupa: Manson!!

~ Volim:
~ ljeto
~ grad
~ mokosicu
~ praznike
~ odmaranje..

~ Ne volim:
~ lazi
~ ogovaranja
~ nepravdu
~ narodnjake
~ skolu

Moj blog: Klik :)
Mozete me dobiti na msn: mentalka@windowslive.com


~ Red na mene doso :)
~ Ja sam Mia...
~ Mokosica...7.a
~ slusam metal,rock
~ Naj grupa:Iron Maiden

~ Volim:
~ spavanje do kasna :P
~ ljeto
~ grad
~ praznike

~ Ne volim:
~ najvise ne volim nepravdu :S
~ skolu
~ narodnjake
~ lazi
~ skolu

Moj blog :klik!
Mozete me dobiti na msn: miasica@hotmail.com












nedjelja, 16.12.2007.

---die die my darling ---

..nista posebno..sve isto..danas je sve isto..
..kao i svaki dan..zasto onda slaviti Novu godinu..
...kada nije nova nego je sve isto...°zasto onda slaviti°
..kome nije svaki dan isti??..svaki put izlaziti na ista mjesta..
..svaki dan iste face..isti ljudi...dosada..
..ha dobro ponekad i malo zabave..ali uvijek ista zabava..
..i eto...opet isti post-bezznačenja..
..sto sada??...ma nista...
by:alenalud

evo sad piše mia
sad ću malo blablablablakao inače...
alena me ubila jer nikako je pišem post bangbang
niti jedan post nisam ja napisala pa tako moram idućibang
još tjedan dana do kraja prvog polugodišta partyyessmokinsmijehnjamizujoblabla
bit će zabava,ludilasretan
tako da jedva čekam kraj ovog retavog polugodišta zijev
ocjene su mi bože sačuvaj za ubit se bang
a iduće polugodište bubanje headbangheadbang
i onda ljeto koje ja tako očekujem jer mi ova zima ide na kur** mad
ne zna se kad je kakvo vrijeme zimi ,oćeš nosit sutra kišobran,deblju ili tanju vindjaku...
eto ljudi sad alena i ja pozzamo::


hemu thumbupludsmokinparty
marinupjevathumbupsmokinparty°
jopywavenamcoryessretanwink
kikuludthumbupsmokinsmokinsretankiss
doloresludmahwinkcereksmokin
nikolinusmokinpartymahwave
nikolinu-darksmokinmahthumbup
martinu m.ludludludmahthumbupkiss
ivanu g.wavekisssmijehwink
ivonu r.sretanwinkthumbupmah
čičuthumbup°mahthumbupthumbup
kotlumahthumbuppartythumbup
krilcunjamimahthumbupsmokinparty°˛
daču:cerekthumbupmahmahsmokinparty
pepythumbupmahwave°
barbymahwavepartysmijeh
pjevcaludmahkisssretannut
yasminu barabu..thumbupsmokinpartypartypartyparty
milkufinosmokinpartypartyparty
cijeli 8.bludludludludludludludsmokinpartythumbupbang°`
cijeli 7.a mahwaveyesyessretanwinkkissludludludludblablablabla
..aj bok..mahwave



| - 19:23 - ...you haven't learned a thing.... (84) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.