..eiLa...

eiLa ljudi...evo ja danas nasla vremena i odlucila napisati blog.
-------KAKO PROVELA DAN?----------
Pa danas sam sretna jer cu imat 4 iz zemljopisa.....i saznala sam da sam bila jako jako dobro dijete i da sam bila jako jako lukava.... :D
a sada je sve drugacije..khm khm...crycry
--------SKOLA?----------
Pa ovako prolazim sa 4!!!!!Jeeeeeeeeej....ali je isto jedan mali problemcic koji ce mozda sad postati veliki problem.dead...Ovako ja i Daniel smo napravili neko sranje u skoli i sad nam je ravnateljica dosla u razred i izderala se u nas i rekla je da cemo biti kaznjeni(neznam kako)...ali oke...nece biti nista strasno ako moji rodetelji to ne saznaju!!!XD
-------LJUBAV?----------
Pa nista novo..sve o starom...=)
------STA CEKAS?--------
Cekam da ova skola zavrsi!!!!!!I cekam da idemo 10 dana u Coloniju...a mozda nece moci ic jer moji su roditelji rekli da imam jako lose ocijene...pa
molim Boga da me puste!!!bang
--------NOVOSTI?----------
Joooojjj jako puunnoo!!Jedna cura iz hrvatske skole ima tumor u mozgu!Joj kako mi je je zao!!!crycrycrycry...
i nasa draga Ivana je nasla novu ljubav!!...bahahahahaha...ona ih mijenja ko carape!!!Al vam ne mogu reci tko je dok se dogodi nesto koje vam isto nemogu reci...hmmmhmmm..=)
AAA...vise nemam sta pisati=)PozZamm sve!!
by:Lena..=)

P.S.Mozete me naci na FACEBOOK-u,na HI5-u,na TWITTER-u i na MYSPACE-u....samo napisite magdalenaVorfi@hotmail.com

03.06.2009. u 18:29 | 118 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga








glitter-graphics.com

Linkovi

TancyDnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis





....ovo je tako slatko...naughty





Blogovi KOJIH znamo i KOJI su nam KOMaLi...
Marina J.
Iva R.
Martina
Laura
Marija
Mala fatalna i plava
Valentina
Tonkica
Lida i Kiki
Tancy
Anamarija
Biker Boyz
MotherFuckerPrincessKuchka
TwEEty LovE
Katarina
Ana
Ema
Life4MusiC
Anamarija2
Marina M.

...ima njih jos i pozdravljamo ih sve.....



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

O nama!!

Ime:Ivana
Prezime:nije za javnost..sretan
Godine:12
Rodena:21.9.96
Zivim u :Novigrad
Naj frendice:Lena,Marina M.,Nikolina i Mateja Š.
Naj frendovi:Nikola, Deni,Jakov,...
Naj film:Step up,Svi ludi za Mary , Americka pita...
Naj pice:Fanta,Cola Ledeni caj i Red bull!!!
Naj hrana:Lazanje,Pizza i Hambic...
Ljubav:Sretno slobodna..kiss
Za kraj:P*U*S*A*



xXx...ImE:LeNa
xXx...PrEzImE:hmmm...roflsmijeh
xXx...GoDiNe:12
xXx...RoDeNa:20.8.96
xXx...ZiViM:TaMo GdJe ZiVi i Ivana ....belj
xXx...NaJ FrEnDiCe:DeBoRaH,SaRa,IvAnA....
xXx..NaJ FrEnD:DaNiEl B.
xXx...NaJ FiLm:StEp Up,AmEriCaN PiE(sve),VrAg NoSi PrAdu...
xXx...Naj PiCe:LeDeNi CaJ,ReD Bull-wodka,CoCa CoLa,FraPPe od VaNiLjE..
xXx...NaJ HrAnA:LaZaNje,HaMbUrGeR,VoCe....
xXx...LjUbAv:SrEtNo SloBoDna....cerek

xXx...Za KrAj:FfDk pjeva....CiAo wave

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com


MmM