nedjelja, 26.03.2006.

Tapija zesca i nista vise...

Ah evo i mene…. Jucer sam bila vani i mogu reci samo jedno: NAJGORA SUBOTA DO SADA! Bilo je tako jebeno glupo i dosadno… Decko se skacio sa starom pa je bio sav nervozan i to je samo pogorsavalo situaciju… A ma… bit ce bolje… Danas nisam isla nigdje… Probudila sam se u 10 i nesto i negdje do 11 i 15 lezala u krevetu… Poslije sam rucala i sve tako to… Onda sam saznala da ce mi doci frendica i tako… Dosla je oko 5 i nesto ili 6…. Nisam vise sigurna… prvo smo se malo raspricale, pa smo slusale mjuzu… hahaha… cijelo vrijeme su cepali narodnjaci a ona ih ne podnosi…. Hahaha…. Poslije sam joj sprzila neke spotove i tako… Ma sve u svemu bilo je OK… inace ja danas cijeli dan uz sve to radim nesto za skolu…. To radim vec 5 dana… da poludis…. Mrzim skolu…. Idem ja sada igrati igricu… Nemam pametnijeg posla… A jebiga… Vejikaaa pusica….

Evo vam i par sjatkih slikica...

MySpace Layouts



MySpace Layouts



layout for myspace


I bolesnih... haha...

Myspace



layout for myspace



I za kraj jedna za moju best frendicu koju sam danas izmucila narodnjacima....

MySpace Layouts



| 23:27 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>