Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 23.01.2007.

To be brlja or not to be brlja

A sad spektakl planinska anti-poezija u izvedbi jednog il dvojice trećih

Upitnikom se ispitujem odgovori na enigmatično me muče
posjeduješ li similarne ili možda istoznačne specifikacije kao i prošle
jer ovog sam te ljeta tetošio u pozitivnom smislu zazbilja
čak sam te zamislio kao dvostruko destiliranu znaš li.

Sa kazana bakrene boje kada prispiješ dođeš li slatkasto ili blaže
oćeš li pasat nepcu mome možda kad u sud procuriš
o mojoj osobnosti ovisi znam, kolko gradi prisvojeno uz tvoje ime bit će
al na tebi su personifizirano procesi vrenja i fermentacije.

Ovisi mi to znanje jer umno dočekat treba da shvatim
za ustvari koliko novčanih jedinica moje države da te prodajem
oće li te željeti kupit seoski pijanac za 25
ili ćeš se prodat za 50 kod neke ugledne gospode.

Još jednom te molim ne budi brlja.



No comment!

- 22:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #