Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne

...Sve i svašta i još puno više...smijeh
...ENJOY...

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

phoenixbaddreams.blog.hr
Sve o twilight-super blogić!

-čitat knjige
-ljenčarit
-spavat
-prijatelje
-obitelj
-mobitel(Ne mogu bez njega ni jedan dan...!)
-slušat muziku
-gledat filmove
-praznike
-i svijet Narnije heeh zubo
...............

NARNIA PICTURES:
















-školu
-učenje
-svađe
-se debljat...
-jako umišljene ljude
..............


...MOJI SLATKI PETSIĆI...:










Prince Caspian

Prince Caspian

Caspian susan

Ben Barnes

caspian

Team Caspian

Susan and Caspian

Gorgeous Ben

Ben Barnes

27.08.2008., srijeda

...ThE SuMMeR iS oVeR...

Heeey!! Evo ja se duuugo nisam javljala...i sorryte zbog toga...Jednostavno nisam mislila na blog kad sam "uživala" u ljetnim praznicima. (dobro ne baš uživala,al...ma znate na šta mislim! smijeh) Prvo se želim zahvaliti svim blogerima koji su mi komali i dali super savjete i svoja mišljenja što se tiče prošlog posta...HVALA!! Stvarno su mi pomogli!
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
A sad što se tiče ljeta...Ahhh...."Bilo je lijepo dok je trajalo!"-to je rečenica koja većini prolazi kroz glavu kada razmišljaju o svojim "savršeno" provedenim ljetnim praznicima. Da ljudi,istina je. Sada se morate probuditi iz te bezazlenosti i primiti se posla. Nova školska godina je tu! (na žalost!jelda?tuzan) Sada praktički i znate svoju budućnost. Samo učenje...i učenje...i učenje...(postaje čak i deprimirajuće kad to toliko puta ponovim!) Ali nije sve tako crno...hehe smijeh Nove avanture i novi izazovi su pred nama. Čekaju da ih porazimo! smijeh Bilo to loše ili dobro! Npr.za mene je ova školska godina jedna nova stranica u životu. Krećem u 1.razred srednje škole. (Čovječe još se sjećam kad mi je taj pojam bio dalek kao ništa drugo. Uvijek sam zamišljala kako su tamo svi odrasli,"veliki"...heeh. Bila su to davna vremena! smijehsmijeh) A vidi me sad. Ja sam jedna od njih. Sad sam srednjoškolka! Na jedan način me to jako veseli. Naravno zbog upoznavanja novog društva i iskušavanja novih životnih avantura...ali opet s druge strane,u meni je ipak jedan strah koji mi govori da možda neću uspjeti u onome što želim....možda se neću uklopiti u društvo,možda neću imati onakve ocjene kakve sam htjela...tko zna! Ali ja znam da sam spremna! smijehsmijeh A to je i najvažnije! I tako...ne znam što više reći o početku škole,osim da nas čeka novo gradivo,i nove avanture. Pripremite se! hehe nutnaughtysmijehthumbup SRETNO! *wink*
.......... .......... .......... .......... .......... .......... ........... .......... .......... ........... ........
I btw,na ljetovanju mi je bilo odlično! smijeh Neću ić u detalje. Dovoljno je reći da ću svaki dan pamtiti do kraja života. A posebno bijeg usred noći! hehehe smokinzubonaughty

Ciao ljudi! Čitamo se! kiss *wink*
Vaša ::debela ćufta::





- 18:31 - komentari [5] - isprintaj - #

design by ana kralj