Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne

...Sve i svašta i još puno više...smijeh
...ENJOY...

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

phoenixbaddreams.blog.hr
Sve o twilight-super blogić!

-čitat knjige
-ljenčarit
-spavat
-prijatelje
-obitelj
-mobitel(Ne mogu bez njega ni jedan dan...!)
-slušat muziku
-gledat filmove
-praznike
-i svijet Narnije heeh zubo
...............

NARNIA PICTURES:
















-školu
-učenje
-svađe
-se debljat...
-jako umišljene ljude
..............


...MOJI SLATKI PETSIĆI...:










Prince Caspian

Prince Caspian

Caspian susan

Ben Barnes

caspian

Team Caspian

Susan and Caspian

Gorgeous Ben

Ben Barnes

24.07.2008., četvrtak

...EvO MeNe i NoVoStI SaMnOm...

...Ej ljudovi! Kolko mogu vidit po broju komentara,zadnji post mi je bio ludrolleyes..heeh smijeh,al ne krivim vas. Baš naprotiv,razumijem vas...pa ja i uostalom ni nisam baš najnormalnija smijehsmijeh (šala) Nego da ja počnem sa novostima...1.Idem u ponedjeljak na more sa frendicom!!! WEEEE partypartynaughty Jedva čekam! njami smijeh Ići ćemo u Biograd i nadam se da ćemo se ludo provest. sretan 2.Bolesna sam...kmee blablacry Grlo me ubiiiija i imam temperaturu! Nadam se da će brzo proć...! rolleyes 3.(i najvažnije) Odlučila sam na ovom blogu pisati i o sebi i mojim razmišljanjima,događanjima,...(Ponekad je ovo jedino mjesto gdje mogu reći sve...)...ali naravno uz to će biti i mnogo zabave...! NEBRINITE! smijehsmijeh
........................................................................................................................
U zadnje vrijeme puno razmišljam o prijateljstvima...već dugo nemam najbolju prjateljicu i to mi jako fali...Ali...opet kad pogledam imam puno super prijatelja oko sebe također...ali ni to mi nije ponekad dovoljno jer njima ne mogu reći sve...(razumijete što hoću reći...?) I sad me to muči...jer je to možda sebično od mene??? (pls recite svoje mišljenje u komentarima) I sad ta prijateljica s kojom idem na more...ja i ona smo prije nekih godinu dana bile bf 2 godine...(prijateljstvo nam se raspalo zbog puno razloga...najviše zbog okoline..al duga priča...) I sada ona ima svoju "novu" najbolju prijateljicu...i meni to ne smeta. Ali me nekad zna to dosta zbunjivat jer ja i ona nismo nikada prestale biti u kontaktu...i ostale smo na neki način jako povezane...i nekad mi je znala reći da joj je žao što se sve to raspalo,ali da je ona uvijek tu za mene i da će zauvijek biti...(a to vrijedi i sa moje strane) i da ju živcira njena "nova" najbolja frendica jer joj se opće ne javlja otkad je na moru...(inače ta njena "nova" bf je sada na moru i otkad je ona otišla ja i ta moja "bivša" bf smo sada povezanije kao možda nikada do sada...i meni je i drago zbog toga...ali se ipak bojim što će biti kad se ona vrati...?? Hoćemo li opet biti udaljenije...jesam li joj sada samo zamjena?? Muči me to...Za sada se sve čini super...vidimo se i čujemo po 5 puta na dan,razgovaramo,smijemo se,plačemo...osijećam se kao da se naše prijateljstvo nikada nije ni raspalo...ali opet je to pitanje tu:HOĆE LI TAKO BITI KADA SE I ONA (njena "nova" bf) VRATI???...................Pls komajte mi što mislite o tome...! Hvala unaprijed...kiss

Vaša ::debela ćufta:: Ciao!

- 00:42 - komentari [10] - isprintaj - #

design by ana kralj