Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne

...Sve i svašta i još puno više...smijeh
...ENJOY...

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

phoenixbaddreams.blog.hr
Sve o twilight-super blogić!

-čitat knjige
-ljenčarit
-spavat
-prijatelje
-obitelj
-mobitel(Ne mogu bez njega ni jedan dan...!)
-slušat muziku
-gledat filmove
-praznike
-i svijet Narnije heeh zubo
...............

NARNIA PICTURES:
















-školu
-učenje
-svađe
-se debljat...
-jako umišljene ljude
..............


...MOJI SLATKI PETSIĆI...:










Prince Caspian

Prince Caspian

Caspian susan

Ben Barnes

caspian

Team Caspian

Susan and Caspian

Gorgeous Ben

Ben Barnes

07.07.2008., ponedjeljak

...Weeeee LjUdI,EvO MeNe...

Weeee...evo mene napokon nešto novo pišem! hehesmijeh Nije mi se uopće dalo pisat. Zapravo nisam znala o čem bi...A meni inače treba malo više vremena da se sjetim...hehesmijeh (šala) E,da,da ja pređem na stvar...Ovako...dugo sam razmišljala o čem bi mogla pisat....i sjetila se ja napokon nakon nekih 3 tjedna... Ja sam kao mala obožavala crtić Sailor moon (Mjesečeva ratnica) LOOLsmijehDa...znam da nisam normalna...ludheh...smijehal kaj ću ja sam takva! I iako imam 14 (i pol!da se znasmijeh) godina ja sam još uvijek unutar sebe malo dijete koje obožava crtiće! I brijem da ću ih i zauvijek voljet...hehe. I da...da ne skrenem sa teme...tako sam se ja tog crtića sjetila i odlučila sam vam nešto malo o tome napisat i tako... U svakom slučaju...crtić mi je baš guba hehesmokin (nadam se da će se i vama svidjet...) Još se sjećam kako sam uživala kao mala to gledat jer sam uvijek zamišljala da sam ja mjesečeva ratnica...smijeh...Ahhh....te uspomene...zujo. I da vam još usput kažem,ja sam super,nema škole-nema briga! smijeh

I evo vam sad malo slikica,ikonica i videića iz crtića........................................ENJOY!

Ovo vam je 1. epizoda Sailor moon sa prijevodom na engleskom: (Funny je,hehesmijeh)


Ovo je 30. epizoda gdje se sailor moon i ostale ratnice bore 1.put sa zlim silama i pojavljuje se moon princess:
part1.:
part2.:
part3.:

Final battle sailor moon,tj. moon princess i zlih sila:
part1.:
part2.:
part3.:
(da malo ubrzam nisam stavila dvije prošle epizode prije ove)part4.:
part5.:
part6.:

A nakon final battle nitko se ničega ne sjeća ali,rađa se opet novo zlo...što će se dogoditi pogledajte u ovo epizodi:
part1.:
part2.:
part3.:

A u ovoj epizodi će sve svi prisjetiti svega.........:
part1.:
part2.:
part3.:

Ovo je epizoda u kojoj se sailor moon i druge bore protiv zlih sila koje su se rodile nakon njihovog gubitka pamćenja. (ovo mi je baš super epizoda!)
part1.:
part2.:

I kao što ste mogli očekivat...jedno zlo je završilo,a drugo već počelo...Evo kako...i u ovo se epizodi pojavljuje chibiusa (kćer od sailor moon ali ona to neće znat još neko vrijeme):
part1.:
part2.:

Još jedna važna epizoda...(super je!):
part1.:
part2.:
part3.:

Važna borba...:
part1.:
part2.:
part3.:



E ...i tako ljudi...meni se više neda stavljat filmiće...a ima ih i više nego dovoljno!! hehesmijehMalčice sam pretjerala...ludsmijehA šta ću! Takva sam...još uvijek malo dijete finofinozubo

A sad...malo sličica i ikonica...Uživajte...! thumbup ::

Sailor moon
sailor moon icons
sailor moon icons
sailor moon icons
sailor moon icons
Sailor Moon
sailor moon icons
Sailor Moon Characters
Sailor moon icon
Sailor moon Icon
sailor sinshi
sailor moon
moon
SAILOR MOON AND TUXEDO MASK
Sailor Moon and Tuxedo Mask
Sailor moon and tuxedo mask


Etogacc... I JOŠ SAMO NAPOMENA NAKON OVOG ŠTO STE VIDJELI...::JA SAM NORMALNA OSOBA...SAMNOM JE SVE U REDU...SAMO SAM PONEKAD MALO ČUDNA...HEHEHEHEsmijehsmijehsmijeh...

Ajde ljudi nadam se da sad ne mislite o meni da sam luda ili poremećena šta volim taj crtić tolko...al kažem...ponekad se bi se baš voljela vratit u to vrijeme kad sam bila manja...nadam se da me razumijete...

Čitamo se!! kiss Ciao!
Vaša ::Debela ćufta::

- 22:53 - komentari [5] - isprintaj - #

design by ana kralj