Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne

...Sve i svašta i još puno više...smijeh
...ENJOY...

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

phoenixbaddreams.blog.hr
Sve o twilight-super blogić!

-čitat knjige
-ljenčarit
-spavat
-prijatelje
-obitelj
-mobitel(Ne mogu bez njega ni jedan dan...!)
-slušat muziku
-gledat filmove
-praznike
-i svijet Narnije heeh zubo
...............

NARNIA PICTURES:
















-školu
-učenje
-svađe
-se debljat...
-jako umišljene ljude
..............


...MOJI SLATKI PETSIĆI...:










Prince Caspian

Prince Caspian

Caspian susan

Ben Barnes

caspian

Team Caspian

Susan and Caspian

Gorgeous Ben

Ben Barnes

18.06.2008., srijeda

....I WaNNa Be HaPPy...

...ej...evo me...Opet pišem...Kad je ovo jedino mjesto gdje se mogu izjadat...Nemam nekoga tko bi me potpuno saslušao...(?neznam ni dal želim nakon svega...?) I opet razmišljam...u čemu je smisao života..?? I nemogu naći odgovor... Ništa nemogu postići... Samo sam po cijele dane doma...zatvorena u sobi i najčešće na internetu u potrazi za nečim što će me nasmijati i možda razveseliti bar na jedan tren... Sutra odgovaram povijest. Moram dobt 5. Ali znam da neću... Ja to nemogu... Nemam više ni volje ni snage za ništa... Samo želim ponovno biti sretna... Lijepa,pametna,puna života... Sve je to nestalo... To su bili pridjevi s kojim su me mogli opisati... A sada...više ne... Starci me smatraju nezrelom klinkom koja će 8.razred proć sa 4.4 što je njima ne pojmljivo...i kažu:"Upropastit ćeš si život". ...((Pa,možda i hoću...)) Znam da se brinu,ali ovo je za mene previše... Svaki dan,kad mi se god obrate spominju to kako neću upast u školu...svaki dan spominju da sam se udebljala i da bi mogla malo vježbat...svaki dan spominju da ću si upropastit život...DOSTA MI JE!! Znam da jesam debela... I iz dana u dan pokušavam poduzeti nešto u vezi toga... Ali kad sam u bedu,samo jedem... Trpam sve što stignem u sebe... Nema mi spasa... Propalitet sam... Istina je što mi kažu starci... Ali baš zato ću učiniti sve da jednog dana više neće moći tako govorit o meni... Ali sada...trebam mir...slobodu praznika,bez briga,bez obaveza...bez svađa...bez ičega...samo ja i moja soba... Samo to želim!! Zar tražim previše??! Pa ne mogu biti savršena...

da...previše sam se zanjela...neznam dal je pametno to što sam objavila ovaj post...ali...nemam ništa drugo osim toga...jedino sam tu slobodna...

...I wanna be happy...

Bye.............

crying

- 19:24 - komentari [22] - isprintaj - #

design by ana kralj