Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne

...Sve i svašta i još puno više...smijeh
...ENJOY...

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

phoenixbaddreams.blog.hr
Sve o twilight-super blogić!

-čitat knjige
-ljenčarit
-spavat
-prijatelje
-obitelj
-mobitel(Ne mogu bez njega ni jedan dan...!)
-slušat muziku
-gledat filmove
-praznike
-i svijet Narnije heeh zubo
...............

NARNIA PICTURES:
















-školu
-učenje
-svađe
-se debljat...
-jako umišljene ljude
..............


...MOJI SLATKI PETSIĆI...:










Prince Caspian

Prince Caspian

Caspian susan

Ben Barnes

caspian

Team Caspian

Susan and Caspian

Gorgeous Ben

Ben Barnes

14.06.2008., subota

)': ...PjEsMe Za PlAkAnJe... :'(

Ove pjesme me jako podsjećaju na neke osobe...i plačem kad god ih slušam...prelijepe su...poslušajte ih...vrijedne su toga...vjerujte mi....................(i'm sad...)Neznam šta mi je...al sam...u bedu...želim samo vratiti vrijeme...ali to nije moguće...ahh...(i pretend i don't care...but i care...very much...)I znam da blog nije baš najbolje mjesto za jadanje...ali izgleda da za mene je...oprostite...rolleyes........da ne duljim....evo pjesama::

STORM:


LISTEN TO YOUR HEART:


STAY WITH ME:


ISTINA............
sad

Lonely

- 20:43 - komentari [14] - isprintaj - #

design by ana kralj