Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne

...Sve i svašta i još puno više...smijeh
...ENJOY...

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

phoenixbaddreams.blog.hr
Sve o twilight-super blogić!

-čitat knjige
-ljenčarit
-spavat
-prijatelje
-obitelj
-mobitel(Ne mogu bez njega ni jedan dan...!)
-slušat muziku
-gledat filmove
-praznike
-i svijet Narnije heeh zubo
...............

NARNIA PICTURES:
















-školu
-učenje
-svađe
-se debljat...
-jako umišljene ljude
..............


...MOJI SLATKI PETSIĆI...:










Prince Caspian

Prince Caspian

Caspian susan

Ben Barnes

caspian

Team Caspian

Susan and Caspian

Gorgeous Ben

Ben Barnes

13.06.2008., petak

...DoSaDa...(istina da je petak i da mi ne bi trebalo bit dosadno,al,nemam stvarno šta pametnijeg za radit)...

...Da,kao što ste mogli vidjeti iz naslova,jako mi je dosadno...Još mi se ne spava,a nemam šta za radit...Paaa...ovako...Htjela sam vam reć da imam i gmail i msn pa ako se netko želi dopisivat nek me kontaktira...(na msn nemogu do kraja škole,nemojte pitat zašto...)gmail:narniafallenangel.anchy@gmail.com,a msn:anamarija.sprem@hotmail.com. I htjela sam vam javit da ću sljedeće poglavlje knjige The Voyage of the Dawn Treader(Narnijske Kronike:Plovidba broda Zorogaza)uskoro napisat. Možda već i sutra. Neznam točno kad,al uglavnom,očekujte ga ubrzo...

I evo vam nekih meni super pjesama.......................


Timbaland feat.One Republic-Apologize


Green day-Boulevard of broken dreams


Dj Sammy-Heaven


Basshunter-Now you're gone




- 21:40 - komentari [11] - isprintaj - #

design by ana kralj