Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne

...Sve i svašta i još puno više...smijeh
...ENJOY...

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

phoenixbaddreams.blog.hr
Sve o twilight-super blogić!

-čitat knjige
-ljenčarit
-spavat
-prijatelje
-obitelj
-mobitel(Ne mogu bez njega ni jedan dan...!)
-slušat muziku
-gledat filmove
-praznike
-i svijet Narnije heeh zubo
...............

NARNIA PICTURES:
















-školu
-učenje
-svađe
-se debljat...
-jako umišljene ljude
..............


...MOJI SLATKI PETSIĆI...:










Prince Caspian

Prince Caspian

Caspian susan

Ben Barnes

caspian

Team Caspian

Susan and Caspian

Gorgeous Ben

Ben Barnes

13.06.2008., petak

...NaPoKoN PeTaK...

...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...-prvo to!(moj bijes,ljutnja,tuga sve u jednom...)Zbog matematike i mene same glupače! Pisali smo test i dobit ću 1!!! Proći ću sa 4!!! ...aaaaaaaaaaaaaaaaaaa...!! crycrycrybangbangbangpuknucupuknucupuknucunamcornamcornamcor Danas u školi sam jednostavno pukla i rasplakala se od muke koja me prima čim se sjetim škole i završne ocjene...ma,užas...Baš nemam više riječi...DOSTA MI JE TOGAAAAA!! crycrycry Ove ocjene su užasnee!: tuzantuzan
HRV-5
MAT-2
TZK-5
ENG-5
NJEM-5
VJ-5
FIZ-4
TEH-5
KEM-3
BIO-4
GL-5
LIK-5
POV-4
ZEM-4
I sad se to sve zbroj i ispadne 61:14=4.3!!! Kmeeeeeee....a nećuuuu.....
... ... ... ... ...Dobro,i sad kad sam se ispucala sad mi je bolje...(nemojte se čudit malo samludhehsmijehal naravno da je svakom lakše kad se ispuca...) i ovo nije baš najbolje mjesto za to,al...nemam kom drugom sad dosađivat!rolleyesPaaa...sorryte!! Nadam se da se ovo više neće ponovit i da nećete morat ovo trpit...hehsmijeh...
Aj...ciao...kiss

Vaša ::debela ćufta::rolleyes

- 13:32 - komentari [0] - isprintaj - #

design by ana kralj