Oyla

01.11.2005., utorak

black devil rulz...

Oni koji znaju o čem govorim slatko će se nasmijat, al oni koji neznaju, nek sam zanemare(ja pričam o naslovu).
Anyway, jučer sam spavala kod bake i išla sam sa stricem u kino gledat JUNFER U 40-OJ. film je fakat prejeben!!!!
lik napokon dobije priliku da nekaj "stuca" i onda nezna navuć kondom 'pa ih tak zajebe 10 komada. onda mu se jedna pijana cura zbljuje u usta dok je u discu, i tak..onda mu se šefica nabacuje, hoće mu bit "sex pall"(sex friend).ima još toga, fakat presmiješno!
danas sam išla na groblje sa mojima, a kasnije u neku našu vikendicu na Kupi u kojoj nikad nisam bila, a oko koje je sve puno mina, tak da smo hodali kroz minsko polje. fakat te trta uhvati..užas!
I eto mene doma, napokon..
otvorila sam e-mail adresu na msnu, pa ak netko hoće, može mi i tam nekaj poslat.

Ljudi, mogu vam reć da mi je profa iz njemačkog kurva na treću.tu ženu mrzim ko nikog. mogla mi je napravit puuuno problema doma, al mi je napravila još goru stvar i te probleme stvorila meni dragim ljudima...glupa ko pičkin dim.
fuj.

ništa, odoh ja u kadu...see ya!

p.s. sam bi poručila Petru da nipošto ne mijenja blog i da ga zapravo nebi trebalo dirat kaj drugi misle i da bude svoj i da kaže što misli a ani da ga odgovori od tog da mijenja blog.
sayonara

<< Arhiva >>