Numerologija i karma, numerology and karma Astrologija i Bahove kapi - Lijepe djevojke

četvrtak , 17.01.2019.










Click here: Numerologija i karma, numerology and karma Astrologija i Bahove kapi






Pod 1: Device i Blizanci su tvoja gubitna kombinacija, bilo da su u znaku ili podznaku. Molila bih Vas za misljenje, prilicno sam sumnjicava kad je buducnost ove veze u pitanju. S kojom od ove 2 osobe se numerološki bolje slažem? Po novom metodu ako sam dobro izrazcunala, broj nam je 19.





Poz =>=8<0= Poštovani Milane, Vaš blog je odličan! Medjutim,sada se prvi put oglasavam, molila bih Vas za analizu ovog odnosa: moj datum 01. Pod 1: Device i Blizanci su tvoja gubitna kombinacija, bilo da su u znaku ili podznaku.





- S kojom od ove 2 osobe se numerološki bolje slažem? Moraš voleti do kraja svog partnera, on ne sme ni u jednom trenutku da posumnja u tebe i da doživi ljubomoru.





Poštovana, U potpunosti saosećam sa tobom. Pod 1: Device i Blizanci su tvoja gubitna kombinacija, bilo da su u znaku ili podznaku. Pod 2: tvoje ljubavi moraju imati osobinu tajnosti ili da osoba bude u znaku ili podznaku Ribe. Pod 3: imaš aspekt Mars kvadrat Venera koji je najgori mogući za svaku ljubav. Moraš voleti do kraja svog partnera, on ne sme ni u jednom trenutku da posumnja u tebe i da doživi ljubomoru. Moraš se spustiti na njegov nivo da mu u svakomtrenutku dokažeš vernost i ljubav ili je, ono što najmanje želiš: raskid uzrokovan ljubomorom. Znam da će ti to, kao duplom Lavu biti nekad teško, ali to je cena tvoje potrebe da imaš ljubav. Imaj uvek ovo u vidu! =>=8<0= Postovanje Milane, vec sam vam pisala i htela bi ovim putem da se zahvalim na odgovoru tako nesto sam i pretpostavljala ali je najtezi priznati sebi. Ono sto mi je sad potrebno je savet vezano za momka koga sam upoznala pre odredjenog vremena 17. Sad bih ga kontaktirala ali ne znam da li to ima smisla , tj da li imamo potencijal za nesto kvalitetno? Biram specifične slučajeve, uglavnom one kojima je najviše potrebna pomoć. Nadam se da ćeš razumeti. Poz =>=8<0= Poštovani Milane, Vaš blog je odličan! Trenutno imam veliku dilemu: treba mi usluga jedne od 2ženske osobe,u pitanju je poslovna saradnja. Jedna je rođena 9. Sad ne znam kako se to tumači za ovaj tip interesnog odnosa. S kojom od ove 2 osobe se numerološki bolje slažem? Ja očekujem od nje potpunu iskrenost i tačnost,istinitost informacija koje treba da mi pruži i prave savete kojima će mi pomoći. Koja od njih dve će mi pružiti kompletniju i pouzdaniju uslugu, tj. Hvala i pozdrav =>=8<0= Postovani Milane, vec neko vreme citam Vas blog i mogu reci da mi se tekstovi veoma svidjaju. Medjutim,sada se prvi put oglasavam, molila bih Vas za analizu ovog odnosa: moj datum 01. Po novom metodu ako sam dobro izrazcunala, broj nam je 19. Molila bih Vas za misljenje, prilicno sam sumnjicava kad je buducnost ove veze u pitanju.



Emisija Radost zivota Bahove kapi pomoc deci pri upisu u skolu
Moraš voleti do kraja svog partnera, on ne sme ni u jednom trenutku da posumnja u tebe i da doživi ljubomoru. Nadam se da ćeš razumeti. =>=8<0= Postovanje Milane, vec sam vam pisala i htela bi ovim putem da se zahvalim na odgovoru tako nesto sam i pretpostavljala ali je najtezi priznati sebi. Medjutim,sada se prvi put oglasavam, molila bih Vas za analizu ovog odnosa: moj datum 01. Poštovana, U potpunosti saosećam sa tobom. Sad bih ga kontaktirala ali ne znam da li to ima smisla , tj da li imamo potencijal za nesto kvalitetno? Koja od njih dve će mi pružiti kompletniju i pouzdaniju uslugu, tj. Biram specifične slučajeve, uglavnom one kojima je najviše potrebna pomoć. Trenutno imam veliku dilemu: treba mi usluga jedne od 2ženske osobe,u pitanju je poslovna saradnja. Ono sto mi je sad potrebno je savet vezano za momka koga sam upoznala pre odredjenog vremena 17. Pod 1: Device i Blizanci su tvoja gubitna kombinacija, bilo da su u znaku ili podznaku. Imaj uvek ovo u vidu!

[Bado upoznavanje slovenija|Dodirni mi kolena english|Poslovi u inozemstvu]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.