< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomMeNtAri:Da/Ne?

my things

Dizajn_by:_aNdRe_

ime:anamaria

godine:16

glazba:punk
rock
metal
grunge

frendice:pugy,muni,brza,kiki,urša,
bara,anči,viky,petra...itd...

frendovi:dodo,lagy,bruno,čuks,pajtak,žmeki...itd...

volim:glazbu,ekipu,ponekad family...

ne volim:dvolične ljude
fejkere
preseratore
tračere
predrasude na bilo kojoj osnovi

some stuff and ppl

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

people and other stuff


muni
alma
OTKRIJTE JESTE LI TI I TVOJA SIMPA SUĐENI JEDNO DRUGOME
NEŠTO PREDOBRO













jednostavno fenomenalna pjesma...
meni osobno je najbolja njihova pjesma...
dream theater







Click here to get avatars like this!




Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!



utorak, 10.07.2007.

spaljen dan,a šta se može...

došla sam i ja malo do bloga...stvarno nisam imala vremena zadnjih tjedana...a šta da vam kažem?...škola je završila...ono hvala bogu...koja je zajebancija bila zadnji dan...nemreš bilivit...prošla sam bez ijednog popravnog,za divno čudo...
zadnji dan je bio totalna zajebancija,a kaj da kažem...ne jarun sam došla već kasno jer sam čekala frendicu dok je odgovarala kemiju za pozitivno...ali isplatilo se...hehe...na kraju mi krenemo na jarun i fredica s nama koja tamo živi...rekla je da živi blizu i da moramo vidjet njezin stan...na kraju ona živi na početku jaruna...ne znam s koje strane...sunce mi je već tada udarilo u glavu...i napokon nakon 15 minuta hodanja dođemo ja i frendica do jezera....i hoćemo na jedan od otočića...kad dođe redar i pita kud bi vi...a ja opaljena od sunca i općenito dođem kao da mi se žuri na tramvaj...a frik me pogleda ko da je popio svu pamet svijeta i kaže nešto kao,curo pa to ti je otok...my frendica monika se strgala od smiijeha...ja sam islila da ću ju morati voditi na hitnu koliko se smijalla...i nakon tog fijaska krenemo ja i frendica prema doma...tj. prema njoj doma...i na pola puta sretnam frendicu iz osnovne pa počele mi klafrati...ma klasika...ma taj ću dat pamtit dovijeka,a bome i oni koji su čuli šta se dogodilo...sad svi pitaju koji ću podvig napraviti iduće godine...e pa živi bili pa vidli...pusachnutcerekmouthwashwave

- 00:17 - KoMmEnTiRaJ (4) - PrInTaJ - #


ImageChef.com - Create custom images



Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!




Click here to get avatars like this!




Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.