<body> I wish that... - Želim otići u zemlju naranči.. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (5)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Something about me..

Sedamnaestogodišnjakinja.Tražila sreću.Pronašla ju je.
Želi upisati psihologiju.

Ona je sanjala
Zbog njih..
Ona je plakala..
Zbog njih..
Ona se smijala..
Zbog njih..


moj msn:s.a.z.u.i@hotmail.com
Koliko vas je od 08.06.2007:
Counters
Counters



CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


I wish that...
19.08.2007. - 02:15

Evo mene nakon dugog dugog vremena.Nadam se da ste me čitali.Znam da sam rekla da se vraćam početkom rujna,ali takve sam narave da sam morala napisati post.Da se osvrnem na moj boravak na moru.Mogu reći da nije bilo loše,ali ipak nije bilo ni presuper.Sve vrijeme sam provodila u sobi ili na plaži.Ali računajte većinu vremena u sobi slušajući Carrie Underwood,Faith Hill,Josh Grobana,nešto malo Whitney Houston.Sad sigurno mislite,pa ova sluša šrot.To sam slušala iz razlog jer sam u bedu.Muče me ljubavni problemi,a trebala bi razgovarati s bivšim o tome može li se što popraviti.Ali mene je ful strah.Priznajem da ga još uvijek LUDO volim.I nije me sram.Stisnut ću zube i prva preuzeti incijativu.I tako.
Jedna cura je na jednom blogu napisala kako ima mnogo glazbeni talenata koji nemaju mogućnosti uspjeti.I s njom se u potpunosti slažem.Mladi talenti pokušavaju ući u bilo kakve glazbene vode,ali jednostavno su u tome spriječeni.Bogati očevi predaju podeblju kovertu i oni postaju slavni preko noći.Pogledajte samo US5 i TH.Gdje su oni sad?Jeste li čuli za njih u zadnje vrijeme?Propali su.Trajalo je nekih 2-3 mjeseca.Samo se o njima počelo pisati,a onda odjednom otkrića koja su zapanjila showbiza.Onaj klinac iz US5-a je navodno gay.A zašto su te vijesti objavljene?Pa iz razloga da ponovno steku slavu koja je već bila na odlasku.Pogledajte Lindsay Lohan.Pijana,drogirana.Onda u klinici za liječenje koja ništa nije pomogla.A najviše me zasmetala Paris Hilton.Glumi neko nevinašce,a uopće to nije.Pijana se zabije u koš za smeće,ma to moraš biti blesav kao ona.I onda dobije 45 dana zatvorske kazne,ali ipak je to bilo previše za jadnu Paris,pa je smanjena na 23 dana.I šećer na kraju,nije odradila svih 23 dana zbog zdravstvenih tegoba.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Treba dati priliku mladim talentima kojih hvala bogu ima.Neznam jel ste čuli za 13-godišnju Biancu Ryan koja je 2006 godine pobjedila na natječaju za mladog talenta.Savjetujem vam da si skinite pjesmu :I wish that.Cura stvarno ima vrhunski glas.Kažu da se može mjeriti s Whitney Houston.
Evo sve od mene,idući post je nešto dtugačiji,do tada budite mi pozdravljeni..
I još nešto,14.08 je bila prva godina postojanja mog bloga,pa stoga hura za moj blog..



| 24 | Komentiraj | On/Off |


<< Arhiva >>