...moja baba rulez...

ponedjeljak, 10.07.2006.

...ovog nek se svi pridržavaju...




Myspace Graphics

10.07.2006. u 00:13 • 17 Ostavljena traga pepela Ne troši cigarete uzalud#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Jedi govna...Šala ma sta ja znam o mojim frendovima,
o meni...

Evo sta ja čitam

Josi rofl
Fićo nut
Dora thumbup
Tonkica rolleyes
Korman zujo
Seba headbang
Joca puknucu
Bruno lud
Mario smokin
Marija mah
Beata smijeh
Nina wave
Ivona cool
Franka yes
Iva K. rofl

Web Counter
Web Counter


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






adopt your own virtual pet!











Naj grupe
Metallica
Linkin Park
Iron Maiden
Ac/Dc
50 cent

Slatko




Myspace Graphics








Myspace Codes


- Online Dating Site






Myspace Graphics



Pijan čovjek tura cigaretu u bravu,a susjed će mu:
-Ali,susjede, to vam je cigareta!
-Uf, onda sam popušio ključeve...





Myspace Graphics



Dođe Brad Pitt u kiosk i zatrazi kondom.
Prodavačica: "Za ovdje ili za ponjeti?"




Myspace Graphics






Myspace Codes


- Online Dating Site



Naj frendovi: Dava, Seba, Fićo, Čajo, Bruno, Virko, "Juraj Kovačić",...
Naj frendice: Briga, Josi, Dora, Ena, Tena, Laura, Dora K.,...
Naj glazba: metal, rock, hip-hop, techno,...
Naj hrana: čokolino
Naj piće: cola
Naj stvar: cigara, krevet, komp,...





Myspace Codes


- Online Dating Site






Myspace Codes


- Online Dating Site



Grudnjak je najdemokratičniji dio slobode. On potiskuje velike, podiže male, a masu drži na okupu.

blog Layouts

blog Layouts



- Tata, tata, kako sam došao na ovaj svijet? - pita mali Ivica.
- Donijela te roda, sine.
- E tata, šta ti jebeš!

blog Layouts

blog Layouts



My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I'll walk alone

blog

blog





blog

blog



blog layout

blog layout