"Prijateljica"?

subota, 04.09.2004.

Upravo sam se vratila iz skole i nasla tvoje pismo na stolu. Resila sam da ti odmah odgovorim da ne bi puno cekala.

Razmisljala sam o onome sto si mi napisala za S., P. i M. (koga sam videla u Z.), i zakljucila sam da si u pravu sto se tice toga da nije moguce da mi nije ni do koga stalo. Sto se tice M., on je sada proslost. Lepa proslost. Da se ja pitam ne bih dozvolila da se nikada prekine, da ta “carolija” traje vecno, ali sta mogu, to je stvar vise sile, i sada je sve gotovo. Zaista sam volela tog decka i moglo bi se reci da sam bila luda za njim, madam u to nisam nikada pokazala.

Sada jos uvek kada se setim njega i toga kako nam je bilo lepo nisam ravnodusna prema njemu. Ali njega vise ne mogu imati, jer ko zna gde je on sada. I on je otisao iz O. i ko zna da li ce se ikada tamo vratiti. Verujem da hoce, jer znam da i on jako voli O. i da ga za njega vezu lepe uspomene. Najbolje je da zaboravim M. Sta ti mislis o tome?

Sto se tice S. i o njemu sam razmisljala i zakljucila sam da mi do njega uopste nije stalo. Nikada mi i nije stalo do njega. On mi je samo bio sladak i dobro drustvo, i to je sve. Sigurna sam da necu vise sa S., jer sam shvatila da ako se potrudim, dobro drustvo mogu naci u bilo kom drugom tipu.

I u pravu si sto kazes da je to, ipak, selo i da ne valja da menjam bracu po sistemu “prvi, drugi”. P. je potpuno drugaciji od S. On je puno bolji, a i sama vidim da mu je stalo do mene, dok S. nije vazno s kim ce da bude, samo da je s nekom devojkom (sto si ti rekla nije mu vazno da li sam to ja, ti ili neko treci), a to mu jako ne valja i kajat ce se zbog toga jednog dana, mada me se to ne tice, to uopste nije moj problem.
Kako tebi ide u ljubavi? Nadam se da nisi rasejana kao ja.

U M. ima dosta novosti, ako se to moze tako nazvati. A. vise ne radi. L. radi jednom, dvaput nedeljno i to do 11h. U petak i subotu nije radila, pa sam bila primorana da idem u Od. Tamo mi je bilo haos. K., L. i sve ostalo radi samo do 10 h. Ukratko receno, vise nema gde da se izadje.
Kako je kod vas? Da li izlazis? Pisi mi o tome kako se provodis tamo.

Pozdravila te B. Njoj i njenom decku je haos. Blago njima! Kada bih ja bar mogla da nadjem nekog takvog tipa. On je stvarno super prema njoj i voli je. To se vidi po njemu.
A sad primi puno pozdrava I pisi mi!

- 07:43 - Komentari (7) - Isprintaj - #