"Prijateljica"?

petak, 03.09.2004.

Bas sam se iznenadila kada sam se danas vratila iz skole i ugledala tvoje pismo. Nisam znala ni kada si otisla, jer, kao sto si rekla, sada smo se slabo druzile. Ne ljutim se na tebe, jer se zaista sve promenilo, ali ti si meni jos uvek dobra drugarica i nisam promenila misljenje o tebi. Razumem, da posto nisi dugo bila ovde, htela si sa svima ponovo da se malo druzis, da sve vidis i budes ponovo u toku. Drago mi je da si sretna u “tvom gradu”. Kada cu ja biti sretna u “mom gradu”?!

Ja, iako sam vec dosta dugo u M., se nisam promenila. I dalje imam isto misljenje o istim ljudima, jedino se moje ponasanje malo promenilo, jer ipak se ne mogu toliko razlikovati od drugih. Malo sam se “otkacila” i opustenija sam. Tako lakse podnosim ovu sredinu.

Nisam znala da ce te povrediti to sto sam onaj dan otisla sa S. Uopste mi nije palo na pamet. Izvini, jer zao mi je zbog toga. Ti si dobra devojka i zadnje sto bih ikad zelela da napravim je to da te uvredim. Ali, ipak te nisam ostavila samu. Bila sis a V. i I.

Ne ljutim se sto si onaj dan otisla sa M., jer je on, ipak, tvoj prijatelj. Moj prijatelj vise ne moze biti, jer ja ne zelim da se pomirim sa njim. Ja sam uzasno tvrdoglava osoba i kada jednom nesto kazem, to ce tako biti. Jako drzim do svoje reci i obavezno ispunjavam obecanja. Mozda si to i sama shvatila. Mozda mi to ne valja, ali sta ces, takva sam, i ne zelim da se menjam.

U M. nema nista novo. Ne idem vise sa S. Bilo je dosta. Zauvek. To stvarno kazem. On je glup i postaje dosadan kada si duze s njim. Ponovo idem s P. Koja sam ja guska! Ni sama ne znam zasto idem s njim. A osim toga, jako je glupo sto idem od jednog do drugog brata. Sta da radim? Molim te, reci mi, jer ja ne znam sta hocu. Znam da hocu da idem s nekim, a li ne znam s kim. Nije mi ni do koga stalo. Bila sam u subotu u Z. kod brata na zakletvi. Srela sam njih cetvoro iz O., tri decka i jednu curu.

Jedan od tipova koje sam videla je moj decko iz O. On mene nije video. Taman je ulazio u kola ispred kasarne kada sam ga ugledala. Skoro sam se onesvestila. Ja, u stvari, jos idem s njim. Nikada nisam prekinula s njim, jer dok sam isla s njim iznenada sam (bez pozdrava) otisla u M. On ne zna gde sam i kada sam otisla. Kada sam tek dosla u M. patila sam za njim, ali sam ga s vremenom prilicno zaboravila. A sada sam ga videla u Z.! Zelim ponovo da ga vidim. Kako sam blesava, trebala sam da ga zovem pre nego sto je seo u kola. Sada je kasno. Ko zna da li cu ga jos ikada videti.

Da li se ti vidjas sa deckom? Pozdravi ga (iako ga ne znam)! Nisi mi pisala zasto je tvoja cimerka zelela da se ubije. Dobro da si je sprecila.

Primi puno pozdrava i pisi mi.

- 14:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #