...:::sve pomalo:::...

....:::o meni:::.....

ime: dajana
prezime: non fa bitno
nadimak: plavuša, daja
godine: 14
škola: kaštanjer
razred:7a
Grad: pula
frendovi: nika, ivona,
bara, bona, mrva, beba, jana...
volim: jednog lika,moje frendove,
mobitel, izlazit, piti,
gubit se,svoj razred, čokoladu,
čokolino,biti i zaljubljena, pjevati,
plesati, crnu i crvenu boju...
Ne volim: određene osobe, dvolične
i umišljene ljude, bube, paukove,
meso, školu, brukat se,biti
ljubomorna,moj sjeban život...


Voli onog ko voli tebe,
samo pazi da te ne zajebe,
kad ti kaže umirem zbog tebe,
ti mu kaži, umri ko te jebe!!

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by MaLa_Sa_MaRsA:))

boxić

Voli, živi, razbijaj i pleši,
jer čovjek je rođen
da gubi i griješi!!


MrZzZzZzZzzImMmMmMm ŠŠkK00000LlLuUUuuUUUuu!!!!

Učitelji-vapiri koji ispijaju krw!!..
zbornica-okupljaliste zlih duhova!!..
odmor-uvijetna sloboda!!..
ekskurzija-kuda idu divlje svinje..
učenici-ahh ta divvna stvorenjaa ..
jedinica-ukleti broj.. !!
petica-dar Božiji...

Oče nas koji jesi na nebesima..
sveti se ime..učenika..dođi..u..
kraljevstvo..
nase...
budi..volja..naša...kako na nebu
tako i na
zemlji.....
slobodu svagdasnju ..daj..nam..
danas..i..
oprosti
nam jedinice i neopravdane
..nase,ne uvedi nas u napast..
nego..izbavi..nas..od..
učenika..i..
učitelja...
..AmEn..

Myspace layouts

Myspace layouts




MySpace

MySpace




Images for your blog

Images for your blog



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



MySpace

MySpace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Friendster

Friendster



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Muškarci su snaga,
Muškarci su moč,
Muškarci su samo
za jednu noć,
Za jednu noć
i ništa više,
mi smo GADURE,
al nas je više!!

Bigoo

Bigoo


ovo je blogić od moje bestice...lvonica, ful super i
luda curka, morate ići na taj blog!!
close.blog.hr



free image hosting

free image hosting


emina,luda (u dobrom smislu) cura iz Bosne,
ide sa mnom u školu, prejak blog,
idite pa vidite!!
znasme.blog.hr


free image hosting

free image hosting


beba, ful super frendica i uvjek spremna pomoći.
Blog joj je supač!!
crazybeba.blog.hr


image hosting file

image hosting file


jana (bjatchica) kreeejzi curka iz raza,
preodličan blog...ma ne, obrnuto..hehe...
kreeejzi.blog.hr


image hosting file

image hosting file


nika...isto moja bestica...ima pre super blog...
morate proći...jaaako je jojim...
angel993.blog.hr


Customize your blog

Customize your blog


žana...ludacurka iz c raza...supač blog...morate ič...
gadura4all.blog.hr


Customize your blog

Customize your blog


ozana...neznam curu, al mi je nekako
prirasla srcu...blog joj je the best...morate proć!!
oOhrvaticaOo.blog.hr


Customize your blog

Customize your blog


ivona iz c raza...super luda cura...
ima pre jeben blog...nemrete propustit....
reggae4life.blog.hr


Customize your blog

Customize your blog


tanita...moja super frendica i crazzzy girlica...
justbigmistake.blog.hr


image hosting file

image hosting file


ugo...pankerski punker i super frend...
blog mu je legendaran....ma ne...obrnuto...hm da...
morate proć i komentarišit...
gvkjcf.blog.hr

10 zapovjedi za mlade:
1. Poštuj sebe, ne druge.
2. Ne ubij nego tuči.
3. Nemoj biti dobar, jer ne kraju najebeš.
4. Prije nego nešto učiniš razmisli.
5. Nemoj se bezveze derat, upotrijebi šake.
6. Voli sebe, a poslje druge.
7. Ne tuli za sveku sitnicu, to je za šmokljane.
8. Ne gubi ponos.
9. Imaj vjeru u sebe, ne u druge.
10. Živi svaku sekundu, ko da ti je posljednja.

l kad bi bilo ono šta je bilo,
nikad nebi bilo ko šta je bilo!!

.....:::pravilo života:::...
Ne vjeruj, svi lažu.
Ne bacaj se u ljubav,
jer češ se kajati.
Živi brzo, umri mlad,
boli te kurac gdje i kad.
Puši travu, kupaj se u pivi,
i imaj na umu
-SAMO JEDNOM SE ŽIVI!!!!

Pjesmice:

Već dugo ove rječi spremam,
želim ti reči,
al hrabrosti nemam.
Čak i na kraju,
teško je s tobom,
u oči te pogledati,
reči ti zbogom,
a još je teže
opet se skriti,
kad znam da je moglo
i drugačije biti!!

Ako mi vežu oči,
ja ću te nači,
ako mi obišu suze,
one će teći,
ako mi zarobe srce,
moja će te duša voljeti,
ako mi izbrišu prošlost,
ja ću te se ipak sjećati.

ponedjeljak, 05.03.2007.

....o di ste??.....

alo ekipo...!!....wavewave....sta ima??....ma danas je bilo oke!! ja, jana, ivona i beba smo treali prezentirat o pušenju, ali je informatika bila zauurta tak da smo umjesto kemije bili u kemiji i održali to predavanje ali s letaka a ne sa cd-a...a na cd sno sve stavili!!headbangheadbangheadbang i onda smo se ja i andrea gubili po školi i tražili daljenski i neki drugi dvd na koji će ić taj cd. i odemo mi tako u glazbeni i šta se desi: tamo je bio 8a, imali su matematiku, a andei je bio bed ući!! i onda sam ja, ko neka fosilka, dopalila unutra i svi su blenuli u menemadmadmadmadmad...a meni bed...koji bed ej, ajajaj. i šta je onda bilo??:: ja se ustanem, jel sam čučila, i pitam dal mi ko može pomoč!!!! a očito je da se niko ne razumje u to tako da sam neš sprčkala i,pošto nisam znala kako to ide,ošla sam van...wooownaughtynaughty...a onaj fosil od andeje se vani kesi, ma vidjet će on još!! i onda...u subotu je ivoni roćkas, jupiii, jedva čekam partynjamipartynjamipartynjamipartyparty...party za ekipu partyparty, hehe!! ma naš kolko će nas bit?? a-a-a, pun kurac zajebanta, ludilo!! ooo, milorad smijehsmijehsmijeh...samo još da me stara pusti -zbog jedinica- i to je kraj.... i ja mislim da če miro doči tak da ču imat s kim brijat, opa miki eeknaughtyeeknaughty....i tako...to bi bilo to za sad...odo ja natrag u školu na zemljopisnu!! ae vee...liki pozzček: eugenu, ivoni, bebi, jani, nikolini, andrei, iveku, vanesi, mojoj najboljoj sestrični na svijeti MARIJANI, i katarini, i izabeli,...i svima koji ovo čitaju...sve vas puno volim i uživaje partypartypartypartyparty!!



| CoMeNtIrAj (11) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.