...:::sve pomalo:::...

....:::o meni:::.....

ime: dajana
prezime: non fa bitno
nadimak: plavuša, daja
godine: 14
škola: kaštanjer
razred:7a
Grad: pula
frendovi: nika, ivona,
bara, bona, mrva, beba, jana...
volim: jednog lika,moje frendove,
mobitel, izlazit, piti,
gubit se,svoj razred, čokoladu,
čokolino,biti i zaljubljena, pjevati,
plesati, crnu i crvenu boju...
Ne volim: određene osobe, dvolične
i umišljene ljude, bube, paukove,
meso, školu, brukat se,biti
ljubomorna,moj sjeban život...


Voli onog ko voli tebe,
samo pazi da te ne zajebe,
kad ti kaže umirem zbog tebe,
ti mu kaži, umri ko te jebe!!

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by MaLa_Sa_MaRsA:))

boxić

Voli, živi, razbijaj i pleši,
jer čovjek je rođen
da gubi i griješi!!


MrZzZzZzZzzImMmMmMm ŠŠkK00000LlLuUUuuUUUuu!!!!

Učitelji-vapiri koji ispijaju krw!!..
zbornica-okupljaliste zlih duhova!!..
odmor-uvijetna sloboda!!..
ekskurzija-kuda idu divlje svinje..
učenici-ahh ta divvna stvorenjaa ..
jedinica-ukleti broj.. !!
petica-dar Božiji...

Oče nas koji jesi na nebesima..
sveti se ime..učenika..dođi..u..
kraljevstvo..
nase...
budi..volja..naša...kako na nebu
tako i na
zemlji.....
slobodu svagdasnju ..daj..nam..
danas..i..
oprosti
nam jedinice i neopravdane
..nase,ne uvedi nas u napast..
nego..izbavi..nas..od..
učenika..i..
učitelja...
..AmEn..

Myspace layouts

Myspace layouts




MySpace

MySpace




Images for your blog

Images for your blog



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



MySpace

MySpace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Friendster

Friendster



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Muškarci su snaga,
Muškarci su moč,
Muškarci su samo
za jednu noć,
Za jednu noć
i ništa više,
mi smo GADURE,
al nas je više!!

Bigoo

Bigoo


ovo je blogić od moje bestice...lvonica, ful super i
luda curka, morate ići na taj blog!!
close.blog.hr



free image hosting

free image hosting


emina,luda (u dobrom smislu) cura iz Bosne,
ide sa mnom u školu, prejak blog,
idite pa vidite!!
znasme.blog.hr


free image hosting

free image hosting


beba, ful super frendica i uvjek spremna pomoći.
Blog joj je supač!!
crazybeba.blog.hr


image hosting file

image hosting file


jana (bjatchica) kreeejzi curka iz raza,
preodličan blog...ma ne, obrnuto..hehe...
kreeejzi.blog.hr


image hosting file

image hosting file


nika...isto moja bestica...ima pre super blog...
morate proći...jaaako je jojim...
angel993.blog.hr


Customize your blog

Customize your blog


žana...ludacurka iz c raza...supač blog...morate ič...
gadura4all.blog.hr


Customize your blog

Customize your blog


ozana...neznam curu, al mi je nekako
prirasla srcu...blog joj je the best...morate proć!!
oOhrvaticaOo.blog.hr


Customize your blog

Customize your blog


ivona iz c raza...super luda cura...
ima pre jeben blog...nemrete propustit....
reggae4life.blog.hr


Customize your blog

Customize your blog


tanita...moja super frendica i crazzzy girlica...
justbigmistake.blog.hr


image hosting file

image hosting file


ugo...pankerski punker i super frend...
blog mu je legendaran....ma ne...obrnuto...hm da...
morate proć i komentarišit...
gvkjcf.blog.hr

10 zapovjedi za mlade:
1. Poštuj sebe, ne druge.
2. Ne ubij nego tuči.
3. Nemoj biti dobar, jer ne kraju najebeš.
4. Prije nego nešto učiniš razmisli.
5. Nemoj se bezveze derat, upotrijebi šake.
6. Voli sebe, a poslje druge.
7. Ne tuli za sveku sitnicu, to je za šmokljane.
8. Ne gubi ponos.
9. Imaj vjeru u sebe, ne u druge.
10. Živi svaku sekundu, ko da ti je posljednja.

l kad bi bilo ono šta je bilo,
nikad nebi bilo ko šta je bilo!!

.....:::pravilo života:::...
Ne vjeruj, svi lažu.
Ne bacaj se u ljubav,
jer češ se kajati.
Živi brzo, umri mlad,
boli te kurac gdje i kad.
Puši travu, kupaj se u pivi,
i imaj na umu
-SAMO JEDNOM SE ŽIVI!!!!

Pjesmice:

Već dugo ove rječi spremam,
želim ti reči,
al hrabrosti nemam.
Čak i na kraju,
teško je s tobom,
u oči te pogledati,
reči ti zbogom,
a još je teže
opet se skriti,
kad znam da je moglo
i drugačije biti!!

Ako mi vežu oči,
ja ću te nači,
ako mi obišu suze,
one će teći,
ako mi zarobe srce,
moja će te duša voljeti,
ako mi izbrišu prošlost,
ja ću te se ipak sjećati.

petak, 02.03.2007.

....ovaj post nema naslova.....

dakle ovako....prije par dana me brljafa zvao na mob i reko mi je da će ga stoja prebit i okrivio je mene za toludlud!! i ja sam onda odmah zvala egija (ajme koj bed...bang...e za to je trebalo hrabrosti!!) i pitala ga o čemu se radi jel nisam imala pojma, i on mi je reko da brljafa sere po njemu i po stoji-a ja to nisam znala jel se ne družim s njima-i rekla sam da ja to neznam al da imam filing da cu opet ja najebat!! i tako smo mi pricali i na kraju je egi reko da on nije srao po meni al da svi od tamo misle loše o meni nonononono!! i onda sam mu ja rekla da ne možemo biti tako frendovi ako će on stalno srat po meni....(jer me bio pitao dal čemo bit frendovi kad prekinemo, i ja sam rekla da)....i onda sam mu ja rekla da me ne spominje i da ne sere drugima o meni i reko je da neče i ja sam njemu isto to obečala i sad smo frendovi thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup!!!!! baš sam jako sretna zbog toga i napokon da smo ja i on jednom pričali o svemu i riješili to jednom za svagda nutnut.....puno pusa svima i veliki pozzček: ivoni, bebi, jani, iveku, martini (veruda), kiki, eli, egiju, romini, filipu (kojeg nisam jako dugo čula i kojeg posebno pozdravljam), žani, ani k., doris, ivoni d., rabar, bulić i ostalim cekavicama....onda stefanu, sačiću, šuji, rupi, antoniju, nikol, natali, nini, bari, boni, mrvi....i svima koje nisam pozz sorite i sve vas puno pozzam wavewavewavewavewavewave!!!!



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.