19.03.2007., ponedjeljak

116.

PREDNOST

LIZANJA


Pauk je nastavio:

Masirao sam joj stopala, dugo, onda članke na nogama, onda mišiće potkoljenice, dugo. Onda je ona skinula hulahopke, a ja sam počeo cuclati prstiće i dalje masirajući noge. Cijelo vrijeme nismo ništa govorili jer smo preko dana govorili i previše. Onda sam počeo lizati potkoljenice i ljubiti koljena. I onda je ona, ali to već nakon gotovo sat vremena, za koje vrijeme smo se gotovo stalno gledali u oči, razmaknula koljena, prihvatila me za glavu i privukla…

Ne čekajući komentar, dodao je opasku:

Ženska ima prekrasne oči, sive, nekako metalne boje, oštre, opasne.

Mlada domina ga je pohvalila:

oho, dobar si…

Osokoljen pohvalom nastavio je:

Hvala Vam što ste me naveli da se toga prisjetim.

Prvo sam je dugo ljubio kroz gaćice. Mirisale su na parfem, lagano na znoj i na nju. Tada je prvi puta svršila. Kad joj se to dogodilo ja sam se vratio na koljena i ljubio je od koljena na dolje sitnim poljupcima. Kada sam stigao do prstića počeo sam lizati, ali na gore, vrlo polako, strpljivo. Na kraju sam joj lizao butine s unutarnje strane sve dok nisam po stenjanju zaključio da mogu ponovo. Onda sam sklonio gaćice u stranu, ne skidajući ih. Jezikom sam došao do njezine nježne kože i liskao je dok nije svršila i drugi put.

Mlada domina je izrazila sumnju:

e pa sad - da je svršila samo od lizanja!
ali hajde nek ti bude.
a svog malog ipak nisi ugurao?

Pauk se požurio uvjeriti je u ono što joj je povjeravao:

Pa naravno. Lizanje je najpouzdaniji način do ženskog vrhunca.
Ne može omanuti, ako se zna.

Umočio sam ga tek ujutro.

Pozvao se na svoje iskustvo:

Mnoge ženske koje se veselo tucaju ne mogu svršiti na kurcu, a iste te veselo svršavaju na vrhu muškog jezika.




- 13:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prosinac 2008 (12)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (15)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (2)

Komentari On/Off

Ovaj se blog čita drugačije nego ostali blogovi. Svaki mjesec je jedno poglavlje, s tim da se mjeseci „listaju“ unatrag. Dakle, PROSINAC 2008 je prvo poglavlje, a TRAVANJ 2007 deseto. Možete se kretati kroz njega i pomoću uputnica „prethodni mjesec“ i „sljedeći mjesec“ na dnu poglavlja.