Jaguar Coed

četvrtak, 12.11.2009.

Budim ti osmjeh

Update:

IZ KRVI, BOLA NIKNUT ĆE CVIJEČE,

NIKADA NAROD ZABORAVIT NEĆE

V U K O V A R ! ! !


TISUĆE SVIJEĆA MOGA SPLITA VEČERAS GORI DUŽ VUKOVARSKE U SPOMEN NA GRAD HEROJ...



big smile Pictures, Images and Photos

Nekad me tresu neke čudne stvari,
Malo sam dolje, al se uvijek vračam jači
Ali sigurno nisam kao neki drugi,
Kad ja ti dođem i usred noći

Budim ti osmjeh
Budim ti osmjeh...


Nekada mi nema ravnog na zemlji
Visoko sam gore i tamo mi je drago
Ali sigurno nisam, bježao nigdi
Kad ja ti dođem, više ništa nije isto

Budim ti osmjeh
Budim ti osmjeh....


Nekada skroz na široko i dugo
Objašnjavam svoje izgubljene riječi
A ruke su mi gdje im nije mjesto
Kad ja ti dođem, znaš da ću uvijek moći


Dati ti osmjeh...



p.s tati to uvijek ide od ruke... :)



- 20:40 - Reci tati (23) - Ispeci - #

<< Arhiva >>