Jaguar Coed

petak, 14.08.2009.

Što mi radiš....

jaguar Pictures, Images and Photos

Puno toga, značiš mi draga,
Meni treba tvojih poljubaca ispod vrata.
Tvoje rijeći na mome uhu, kojima daješ mi sve
A ja se pitam, zaslužio sam čime,tvoje slatke okrugle darove....
Topim se kao led, kad si draga blizu ili kraj mene
Nisam to više onaj isti ja, jebote , koja promjena kod mene
Al drago mi je, iskreno volim i tebe i sebe ovakvog
Pekmezim se kao p...., moj želudac je pun slatkoga
Koliko sam sretan, okolo svom silom demonstriram
Približi mi se i vidjet ćeš koliko, hmmmm..... vibriram
Bez okolišanja slječem na tvoje čokoladno tijelo
Postajem kao jaguar u skoku na žrtvu, a ti i ja kao jedno...
Tako jednostavno, tako jebeno lako, dok te činim vrelom
I premda sada prostačim, a pišem o nečem tako lijepom
To ti samo govori, koliko u meni žive strasti ,koje su na tebe čekale
Kombinaciju ljubavi i harmonije kojom rušimo naše krevete...

Što mi radiš, što mi radiš nesrićo....
- 19:23 - Reci tati (64) - Ispeci - #

<< Arhiva >>