Jaguar Coed

nedjelja, 31.05.2009.

To su ti trenutci



A tijelo tvoje mene, ruši,
Na crvenom krevetu se ne gubi,
Mlade nas zanos tamo vodi
Putevima gdje su naši snovi...

Ja te imam i čvrsto se drži
Iza nas su loši, crni dani
Neka moja duša tvojoj pruži
Sreću, to su ti trenutci...
Nepostoje za nas, neki drugi
Brišem sve grjehe prošlosti,
A ti me srce samo vrati
Jer ovo su, kratki, naši sati...

Nemoj od mene ići,
Ostani tu, nismo mi krivi,
Uzmi moje sve, ljubavi primi,
Baci jastuk, pokaži da smo živi...
A oblaci, teški i tmurni,
Nemogu moju radost, sakriti
Jer sunce nama dolazi
Briše sve, što mi u grudi skupi
Taj život, iza mojih maski...

A tijelo tvoje mene, ruši,
Na crvenom krevetu se ne gubi,
Mlade nas zanos tamo vodi
Putevima gdje su naši snovi...

Nisi prava, al nikad tome nisam bio bliži,
Zadovolji me, neka ipak tvoj, cijeli
Znam, neću biti...
- 15:15 - Reci tati (14) - Ispeci - #

<< Arhiva >>