Jaguar Coed

četvrtak, 28.05.2009.

In and...

Mogao bih napisati drugi dio jedne lijepe večeri, mogao bi otkriti pokoji detalj koji me osvojio, poput njenog glasa na vrhuncu, ili mogao bih vam reći na čemu smo sad nakon 3 dana...no... odlucio sam da ipak necu....Ne zato što mi se neda, ne zato jer stvar je možda ukurcu, nego jednostavno vam nedam, radi sebe... Odlućio sam malo se okrenuti sebi. Sebi, jer svi problemi ipak odatle i izviru. Znaći, kad se dobro preispitaš, izvagaš, malo spustiš na zemlju doći ćeš do realnosti, a time postaješ pametnij. Trenutno i ubuduće, jer nećeš izvaliti ništa što bi moga požalit. Zar ne? Tako pozitivno djelujem na sebe, pomićem neke svoje granice, nadograđujem moje vrline i polako, ali sigurno rušim i grizem svoje mane, zablude...Neželim postati savršen, time bih postao i nezanimljiv, već samo želim malo regulirati neke moje izljeve bijesa, hladnokrvnosti i malo potaknuti mirnoću. Mir neka me malo preuzme...Jeb... šta sam mudar...
E pa radi svega navedenog >>>> Jaguar reload....

Konacno potičem svoje skriveno JA,
Prelazim preko nekih svojih bedema
Smirujem pojedine crte svog karaktera,
Prstima opipavam nešto novo, a ipak staro
Želja u meni možda nije nikad bila veća,
U meni živi i diše jedna dobra duša,
Mala, al napokon dovoljno jaka,
Da sreću potraži u osobnim porama
Ona grije mačka kada je sama,
Jaguar napokon vidi, da nije sve u osvajanjma...
Al neće tek tako, odustati od toga
Sada je miran i zadovoljan,
Možda zato što je par?, ha, ne ili da...
Ni sam nezna, al je zato nešto bitno shvatio!



Sreća ja u meni.....
- 18:46 - Reci tati (7) - Ispeci - #

<< Arhiva >>