Jaguar Coed

subota, 09.05.2009.

Prekasno



Preko tvog obraza, suza je krenula
Ti si draga pala na sve, sve moje slatke laži
I to sunce na izlazu, diže dušu iz bola
Htjela si samo uzmi me, govorila si dokaži...
Al neka je cijeli svijet protiv nas
Ulazi unutra, zaveži se i daj mi poljubac
Jer trenutak nestat će, kad ja dodam gas
A između nas i vjećnosti ipak stoji stranac
Osvetu s njim si tražila, a znam da nisi mogla...
Nisi mogla, nisi mogla
Staviti točku na nas,
Izbrisati sva svoja nadanja
Da bit ću bolji, bolji radi tebe
Sad kada si smenom u autu
Topiš se na tom sjedalu,
Voliš moju ruku, na svom koljenu
A brzina krajolik para, na putu do mog Splita
Kratak je to put, a znaj da vodi do kraja
Nisam ja spreman na žrtvu, da pređem preko toga
Da si uopće pomislila, udarit me tako nisko,
Nebi me boljelo i da me jesi prevarila,
Trga me draga, što kao djete misliš da je ljubav igra
Potez jedan, dva kao u šahu, otvaram ti vrata
Izlazi i spremi tu novu suzu, nasilu plačeš
Tužno je što koristiš tu kap, fatalnost potićeš
Zadnje sredstvo, da na izmaku bude po tvome
Psuješ i vrištiš, odmićeš u daljini...
A ja sam tek tada ti bio spreman reći
Volim te....prekasno

- 09:03 - Reci tati (23) - Ispeci - #

<< Arhiva >>