travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

čokolada je moja najbolja prijateljica...njami njami
























Neki linkići

Ako netko želi da ga stavim u linkiće, neka mi to napiše u komentar!OK?

white_night_fantasy_
ptica bez krila
woozie15
stroke
blogamimoga
~N~I~K~A
hard boiled
borut
babl
život jednog smrtnika

Hello!

Zovem se Tina i prije tjedan dana sam navršila 18 godina.Za rođendan sam od mojih dviju najboljih frendica Marijane i Kristine i naj frenda Marka sam za rođendan dobila laptop i priključili su mi internet.
Idem u gimnazj, neću napisat koju jer, tko zna kakvih tu ljudi ima. Živim s roditeljima, starijim bratom Lovrom, i mlađom sestro Anamarijom.
Vjerojatno se svi vi pitate zašto sam napokon slobodna
Evo vam odgovora:
Navršila sam 18 godina, i više nemam skrbnike!!! Mgu ići u teretanu, pušit, pit, radit šta me volja, ići u klubove za one iznad 18 godina, vozit auto, kupit kuću, naću dobar posao, ...mogla bih vam nabrajat do besvijesti.
Razumijete zašto sam napokon slobodna?!
Dobro!

















ponedjeljak, 02.04.2007.

wow, istresla sam se!

Još malo o meni...
Ovako, idem u četvrti razred opće gimnazije, a kada ju završim, ići ću na fakultet političkih znanosti.
Ovako, još nešto: Volim slušati rock, punk, malo rock-popa, hip-hop i rap. Volim crtat!
Evo jedna moja slika:
http://www.slibe.com/image/458e0518-Face/
Dolazim iz jedne nažalost imućne obitelji. Zašto nažalost? Jer me svi stalno optužuju, i jer sam kao "razmažena". Ali to nije istina, nisam ja kriva što sam popularna. Znate kako je to počelo?
Ovako, bila sam prvi srednje i imala sam jednu super frendicu, dogovorile smo se da nećemo imati tajni, pa je tako bilo, i da sve što saznajemo, ostaje samo u našim glavama. Jednom kada je došla kod mene, vidjela je ogromni stan, i ona nije mogla šutjeti, pa je svima ispričala da sam bogata. Sada svi misle da sam razmažena. Ako je netko bogat, to ne znači i da je razmažen. Imala sam super dečka, ali se jednom prije tri tjedna opio na tulumu i, spavao sa tom curom kaj me odala. Ja sam se izvrištala na njega i naravno, ostavila ga. Tada nisam znala da je pod utjecajem alkohola. Da se opišem. Imam smeđu boju kose, visoka sam 185 cm i blablabla. U slobodno vrijeme idem na odbojku i crtam. U zadnje vrijeme i cmizdrim za izgubljenim dečkom Lukom. Iako se činim kao savršena cura jer imam svoj auto, prekrasnu sobu, odlične ocjene, super frendice, uvijek dobro oraspoložena,jer imam savršene zube i čisto lice. Ali to nije istina! Da me bar netko može čuti na ovom svijetu! Ajme, postajem depresivna, to ne smijem. Evo, to je jedan od razloga zašto sam otvorila svoj blog, da se istresem, i da različite osobe sa različitim mišljenjima me čuju i pomognu mi!



~21:27~ ajde pliz daj jedan kom (7) print #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.