napaljeni majmun

subota, 06.10.2012.

Vlaga u trbuhu

Našao sam buha na tepihu. Moj djed je strah od buha. Kad on vidi buha on stavlja dolje svoje hlače i pljuje na svoje starije testisa. To čini njegov stariji testisi vlažan. Moja baka mrzi vlažan. Ako ona vidi ništa vlažno ona ima potrebu staviti mrvice kruha na njega. Kad god sam dolazio na moj djed i baka na odmoru, najslađa poslastica za sve bio moj djed je starije testisi posute svježe pečenih mrvicama. Moj djed je uvijek bio osmijeh na moje dok sam lizali i grickaju na svojim starijim testisa. No, to nije sve što je čarobno u mojoj kući djedovi. Njihov tepih u dnevnoj sobi uvijek izgledao čudno. Normalno čovjek bi rekao da je patlidžan nasada ispod njega. Ali pazi ne, ne želim da vas panika s užasnim ljubičastim patlidžana. Međutim, ja nikada ne bi mogao zadovoljiti svoju groznu glad za moj djed je starije testisa, vlažan kao jutarnja rosa, smrdljivi kao milijunti mrtvih pobačaja i slatkih kao ukiseljenog nožni prst noktiju. To nije čudno za moje bake. Ona bi se skinula suknju i me psuju dok me tuče s kuhanje žlicom. Njezine grudi gdje visi na tlo. Uvijek sam htio staviti joj grudi u moje dupe. Htio sam napraviti moje dupe krvari kao što sam stavila vise sise u njega. Ja sam samo mali dječak, što očekujete? Ja očekujem da će djelovati kao vojnik, privatno! Stanite uspravno! Dođite u moj krevet, vojnik! Skini odjeću i lizati moj pazuh. Grickati na mom prsima kose i prelijte čokoladnog mlijeka na mom licu. Vi ne može biti opći, ako ne postoji čokoladnog mlijeka u lice. Što je to vojnik!?! Je li to moj ujak je nebesko bezbožnici govno? Ako je to ono što mislim da je, ne želim da ikada vidjeti vas opet. Ne zato što su strašan ljubavnik, ali zato se bojim moga strica nebeskog nečastivoj govno. To bi nas moglo dovesti sve u zaborav! Nemojte pokušati oprati ruke sada, slaviti prljavštinu imate u svojoj duši! Kauč je mekan, zidovi nisu. Neki ljudi misle da pedofili treba kazniti, ali oni su u krivu. Pedofili trebali biti nagrađeni za svako dijete koje siluju. Silovanje djece nije tako jednostavno kao što neki ljudi misle. Ako želite više informacija o silovanju djece, slobodno pitajte vašeg lokalnog svećenika za temeljito objašnjenje. Ne sviđa mi se kašalj. Kad malo bebe kašalj, molim da dragi Bog ne počnu kašljati krv. Tu nije slađe stvar na svijetu nego malo dijete kašlje krv i polako i bolno umire. To je čak i bolje kada možete staviti svoj kurac u malom bebom u usta dok je kašljala krv. Na taj način, možete dobiti ljigav ruže crvena tekućina izlazi iz svojih malih usta. Da, dame i gospodo, zove se sperma pomiješana s krvlju. Ponekad kada učiniti da djeca ne umru od krvarenja previše, ali od gušenja, jer ako staviti svoj kurac previše u bebina usta, to neće biti u mogućnosti daha. Sretan sretan radost radost. Sada se zapitajte, što učiniti s mrtvim djetetom koje ima svoj krvavi i ljigav kurac u usta. Samo ga baciti u najbliže septička jama. Tko je uzeo moje ključeve??

06.10.2012. u 20:03 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2012  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Studeni 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

AUDIO VERZIJE SVIH PRIČA

FETUS PAŠTETUS AUDIO VERZIJA




BLOG PRODAJA AUDIO VERZIJA




ČETVRTA PRIČA AUDIO VERZIJA




TREĆA PRIČA AUDIO VERZIJA




DRUGA PRIČA AUDIO VERZIJA




PRVA PRIČA AUDIO VERZIJA

Image Hosted by ImageShack.us