eXTReMe Tracker
TAMARA - Naoblačna... - Blog.hr

Naoblačna...

... naoblačilo se 05.12.2007., srijeda

TAMARA

Noćas sama trčiš prema kraju
Ne čekaš ni da te pozdravim
A volio sam te kao Romeo Juliju
Čekaj Tamara , bar da te poljubim


Sanjam noćas neke tuđe oči
Iste su, ma crne kao tvoje
Sad te samo molim ne plači
Dok odnosiš što je bilo moje


Tamara neće zbog nas stati kiša
Da te gubim to mi je odavno jasno
Tamara, to je neka sila viša
Da me zavoliš sad je kasno

Tamara…….


Opet me budi sneni pogled tvoj
Ti me opet sebi vučeš
Otkad te znam nisam svoj
Da me samo jednom dotakneš


Tamara neće zbog nas stati kiša
Da te gubim to mi je odavno jasno
Tamara, to je neka sila viša
Da me zavoliš sad je kasno


Tamara ……………..


A gdje si sada, mala moja
Ko te noćas snenu ljubi
Kiša i vrijeme brišu sjećanja
Al´ još sam uvijek čovjek koji gubi


Ja te puštam , hajde idi Tamara
Bol i tugu ostavi meni
Ne daj suzi lice da umara
Zauvijek ću živjeti u tvojoj sjeni


Tamara neće zbog nas stati kiša
Da te gubim to mi je odavno jasno
Tamara, to je neka sila viša
Da me zavoliš sad je kasno


Tamara …….

Anđeo slomljenih krila

Prekrasna pjesma frenda sa bloga o mojem imenu.
Znam da je nije piso meni, ja nisam ta.
No nekome jesam ja ta i kad je čitaš budi uz mene jer znam da te volim a ne smijem. cerek

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.