eXTReMe Tracker
Kad napuste me svi - Naoblačna... - Blog.hr

Naoblačna...

... naoblačilo se 28.08.2007., utorak

Kad napuste me svi

Polako želim polako da sve u meni nestane.Osjećaji …. zašto postoje ?
Kome treba sjećanje ? Čemu sve riječi, ispisane stranice, kad to niko ne vidi ? cry
Ma vidi li netko mene ? nono
Teško .. imam filing da svi samo prođete …ostavite trag ….eek
Ko se od Vas zapito kako je meni ?
Koliko je suza isplakano ?

Pitam se jer i ovo moje pisanje ima smisla?
Tko vidi?
Tko čita ?

Čemu sve …………………..



Kad napuste me svi

Odavno blizu nema Te
Sve je prošlo kao san...

Drugi ljudi bude me
Po cilu noć i cili dan
sidin sam...

Di su sada jutra sva
koja srca su nan takla?
Di je jubav velika?
Skuplja krhotine stakla
iza nas...

AL jednon ka buden iša
priko Rive sam
Znan doćeš Ti
da me vodiš odavde do vječnosti
Da mi ruku daš
I podigneš...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.