četvrtak, 24.04.2008.
Nekoliko razloga zašto je terenska nastava iz matematike super = D
1. Najbitnije je da nisi u školi, jer sama ta zgrada je frustrirajuća i ograničava razmišljanje. Vani je svjež zrak, prostor i svi drugi potrebni uvjeti za lakše shvaćanje gradiva.
2. Lakše je u prirodi predočiti neki zadatak i puno lakše je shvatiti kako doći do rješenja, jer zapravo zadaci sa slikom su najlakši :D
3. Puno su bolji rezultati na sljedećim testovima, pogotovo maturi, gdje inzistiraju na slikovitim pričama, a kad ti to vidiš u stvarnosti skužiš da je zapravo lagano
... i ponestalo mi razloga :D
Ali eto, ovo sam napisao povodom današnjeg dana. Danas sam sudjelovao na terenskoj nastavi koja se održala u Crikvenici na plaži. Zapravo je to bio skup profesora matematike iz cijele države. Jer, kako Hrvatska ide ka Europi, terenska nastava mora postati nešto uobičajeno, a ne ekstremno. I tako smo mi (par učenika iz moje škole i prof. iz mat) postavili neke zadatke za profesore koji su ih riješavi cijelo jutro. Bit je bila ta terenska nastava, kao što je računanje udaljenosti između točaka, visine nekih predmeta pomoću sjene itd. Sve u svemu bilo je jako zabavno i poučno. Dosta profesora je ispalo "glupo", jer se nisu baš snašli u ovim zadacima ni sa svom tehnologijom koju smo uspjeli nabaviti (2 gps-a, 2 teodolita, digitalni metar), jer oni to bolje vide u 4 zida za stolom, no to su uglavnom oni za penziju (barem tako izgledaju).
I tako je baš bilo divno i krasno na plaži, dok su moji suučenici pisali biologiju :D..i onda recite da rad na terenu nije koristan...
PS idući tjedan bude post veliki, sa slikama nadam se i svim drugim što nabavim usput :D (povod:susret mladih u Varaždinu)