<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Page Graphics

Dobro dosli u moj svijet...odnosno u Nanin svijet.
Zelim vam dobru zabavu na mojem blogu.....
Puuuno srece, ljubavi i zdravlja...
Bila bih najsretnija kad biste mi puuno komali....
Naravno...swe komowe wracam...
Sad idem, a vi nemojte zaboraviti komati............

Page Graphics




Chat i nesto za zabavu...











credits: duckdz. - x,x,x

03.12.2008.

I can't wait....


Flashing Graphics

Flashing Graphics

Nisam mogla docekati da napunite komove pa cu sad napisati ovaj post. Sutra je cetvrtak i mislim da ne bi trebalo biti nista posebno. Sve je proslo super i danas mi je zakljucio 5 iz tehnickog. To mi i nije bas neki predmet jer se sve treba strebati i ako kazes svojim rijecima nastavnik to ne priznaje.
U nedjelju sam bila s frendicom Majom u kinu na premjeri filma Madagaskar2. Bilo je super... Film je stvarno dobar i smijesan. Kasnije smo jos malo isle u shopping, ali nista pretjerano i to je bilo to. Bilo je super. Sutra valjda pita vjeronauk i hrvatski jezik. To sam malo ponavljala. Sad ce ubrzo doci sat lektire, a ja sam ju tek danas posudila. Nadam se da cu ju stici napisati i procitati. Nisam neko vrijeme bila na internetu zbog skole i drugih obaveza pa cu komove (koje nisam) vratiti sada. Ne znam sto da napisem. Mislim da je to to, ali nisam sigurna. Kao da sam nesto zaboravila. Aha... Prosla su dva tjedna nakon mojeg dezurstva. Drugi put cu biti dezurna tek sljedece polugodiste. To je tako tuzno.
Zelim vam jos reci novo pravilo... Tko mi komma vise od 15 komova, stavljam ga u linkove. To je siguro, a naravno i vratit cu mu komove... Mislim da vam se to isplati pa zato komajte... Sljedeci post ne pisem prije 150 komova... Mislim da to nije previse. To je ok. Regajte se na forum ---> klik ovdje
Pozdravljam
sve koji mi komaju,
Teu, Maju, Ines, Andreu, Manuelu, Tajanu, Ivu i jos neke ljude...
Pozdrav!

Page Graphics

22:55 - Komentiraj ( 78 ) Print - On/Off