prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

Opis bloga

a šta da vam kažem?na ovom blogu ću pisati o fernandu alonsu,vozaču formule 1(po meni najboljem,naravski) i tak to.neču pisat o sebi tako da možete uživat jedino u njemu.hihi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr

čobani sa kul blogovima o formulicerek

dina-la nanacerek

F.alonso(elena)naughty

blondie-annakiss

F1 chiquitakiss

F1 chicayes

kimimah

valentinathumbup










poznato o Fernandu......

naš mali junak rođen je 29.07.1981. u gradu Oviedu,državi Španjolskoj........
Danas je vozač formule 1 sa dva osvojena naslova svjetskog prvaka(samo?!-ne,ne...uskoro će ih biti još)
u karijeri je vozio za minardi,renault i mclaren mercedes,a svoja dva naslova prvaka je osvojio s Renaultom(pa,naravno)
svoj privatni život drži u tajnosti ali svi znaju da ima zaručnicu Raquel del Rosario,pjevačicu benda "el sueno del morfeo"


evo i malo slikica..... sretan

Photobucket

Photobucket
ajme,kako se lijepo smije....yes

Photobucket
crno-bijeli svijet.....tra,la,la

Photobucket
uf,kako skače.....

Photobucket

Photobucket
cerekcerekcerek

Photobucket
fernando ko maleni dječak

Photobucket
deadthumbupthumbup

Photobucket
fernando&raquel

Photobucket
ovo sam ga slikala dok je prespavao kod menenaughtylazerofl



...pa dobro,evo nešto o meni.......

-zovem se.......ANA(znam,znam-imam tak zanimljivo ime.....ono.svako bi ga htio)
-živim u......ZAGREBU
-punoljetna sam........
-idem u školu(ko bi reko?!)
-pratim formulu 4 godine i od tad navijam za fernanda(ou je!!!!!)
-i to vam je za sad dosta.......beljzubo

subota, 22.12.2007.

Napokon sam našla pošteno vremena za pisanje.......

kao prvo zahvaljujem svim blogerima koji me čitaju i ostavljaju komentare jer tek sam počela s ovim čudom i još sam totalno bedasta u tomenolud........vidite ni da nemam slika il linkova jer ja to još neznam napravit......kad služim,vidit če te........

evo sad kad počinju praznici ču osjetit koliko mi fali formula jer uvijek u ovo doba postanem tužna što nema nedjelje u kojoj sam uzbuđena,sretna,uplakana,ljuta.......itd(kužite kaj oću reć?!)
tražim bilo kakve poštene vijesti koje če me obradovat u vezi alonsa i jedino što sam za sad vidla/našla je da je alonsa sa jednim španjolskim radijskim voditeljem imao intervju u RUDNIKU deadnut zamislite samo da se
još dogodilo neki odron i da se fernandu nešt desilo(znam,luda sam,al ono,to je moguče).....al ne brinite-sve je završilo dobro..........

da,i da ne zaboravim-ona blesava fernandova izjava da ga je baka nagovorila da ode iz Mclarena-to je tako roflroflrofl......blesavo i čudno....bar meni.......

hm,šta sam još htjela reć?a neznam.......kad se sjetim,napisat čuzubosmijeh

ŽELIM ZAHVALITI DAVIDU KOJI ME UVRSTIO U ANTIHAMILTON GRUPU jer mi je to tak super......
i baš si pametan kaj si se tog sjetiomah

pozdravljam svoju dragu dinukiss,elenu i annuwink

i nadam se da sam zadovoljila "f1 chiquitu" koja je tražila jedan duži post......tvoja želja,moja zapovijed.....

pozdrav svima ljubiteljima formule 1 i do sljedečeg posta vas srdačno pozdravljammahmahmah



~00:44~ Say anything... (8) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.