nedjelja, 01.06.2008.

issss jebeni blog.hr

stvarno se ispricavam sto me ovako dugo nje bilo ali sam jednostavno zaboravila da mi je korisnicko ime nanbudoka na ledu a ne nanbudokanaledu i zato se pa jedno 5 puta kolko sam pokusavala nisam mogla ulogirat...hehe malo sam zbunjena ali sad sam tu to je vazno....

ima novosti zavrsila sam srednju skolu jos samo moram maturirat i onda sam gooot0ova...planiream ic na kinezioloski fakultet....idem na pripreme da budem u formi i da upadnem....na svijetskom prvenstvu sa hokejom smo bile trece u trecoj diviziji...weeee...na svijetskom je bilo preee bolesno preeee dobro....pictunary rulz....hihi.....najvjerojatnije s hokejom idem u latviju na pred kvalifikacije za olimpijske igre...to mi zvuci totalno nevjerojatno....pre dobro da bi bilo istinito.....hehe


s nanbudom putujem po italij na natjecanja i tako idem mi ide...bacila sam se i u sudacke vode malo za promijenu i tako...mozda idemo u toskanu na natjecanje od 5 dana ali ne vjerujem....

eto to vam je to nema nista posebno zanimljivo...osim da cu dobit micu macu jedva ceeekam.....pozzzz

°18:27 - Komentiraj (24) - Isprintaj °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.