srijeda, 09.01.2008.

praznici

aloo ljudi...sta da vam pisem...kao sto znate praznici su pri kraju....pa sam malo tuzna jer me ceka jos jedno mukotrpno polugodiste i maturaaaa....uzasssss....

ali eto da vam malo napisem kak mi je bilo....polozila sam za crni pojas u nanbudu...weeeee...to je bilo u sklopu bozicnog seminara.....na seminaru je bilo super...takoder u sklopu seminara je bio i turnr super 9.....bilo je super..ja sam demonstrirala i nosila poklone natjecateljima...kad im je falilo malih a ja sam mala pa...bilo je super i na after partyu jer su tamo bili svi natjecatelji suci i ostali ljudi iz nanbuda.....za bozic sam bila s obitelji,tetom i sestricnama....bilo je super.....dobila sam web kameru i fotic weee....a novu sam isla na tulum kod sestricninog frenda diaba....bilo je super....

i sta da vam jos pisem osim da mi zazelite srecu jer 17.1 idem u italiju na svijetsko prvenstvo u karateu u katama......

pozzz i obecajem budem vam cesce pisala...

°12:24 - Komentiraj (4) - Isprintaj °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.