petak, 26.10.2007.

nova brukaaaaaa

ejj evo mene opet... evo da vam kazem kaj mi se dogodilo neki dan...dosao je covjek za ocitavanje plina.....i sad on pokuca na vrata a ja se zderem"kaje" misleci da je to moj tata, otvorim ja njemu vrata......docekala sam ga u kucnoj haljini sa nabijenom kapuljacom od veste na glavu(zbog mokre kose) a vestu nisam obukla neg mi je iza visilasretan.... dode on oprostite doso sam ocitat plin a ja...joooj kad bi vam ja znala gdje je to meni cek nazvat cu ja sad svoje...koja brukaaaaaaaaaaa......


hhmmm....ovaj tjedan u sk koji je trajo samo 2 dana zbog bolesti sam dobila 545 iz likovnog i 5 4 iz biologije....jeeej malo dobrih ocjena.....

to je to za sad....
p.s matija hvala ti za ono jucer zivot si mi spasio:)

°15:01 - Komentiraj (5) - Isprintaj °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.