srijeda, 15.08.2007.

opet nesretna.....

ejj..... vise neznam sta da radim.... nemam srece u ljubavi i to je to.....nikad je necu imat...kratko receno ruzna sam... uglavnom... opet nesretni kraj ljubavne price... da ines neces cut socne detalje kako bi htijela nego tuzne detalje....uglavnom na traumi smo moja frendica i ja upoznale dva brata blizanca.... tomicu i juricu meni se svida tomica a njoj jurica....i tako smo mi trazile broj i dobile neki broj na koji jedno vrijeme poziv nije bio moguc....i jucer se frendici javio tomica.... kao da je njemu ona zgodnija nego ja..... a njoj je zgodniji jurica i ona je to njemu rekla.... a jurica je zauzet.... i tako ja i moja frendica u bedu jer niti jedna niti druga nemoze imati svog....tak da sam ovih dana u malom bedu i nemrem si pomoc....ajde uzivajte ljudi....a ja odo se bedirat i daljeno

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

°21:41 - Komentiraj (4) - Isprintaj °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.