utorak, 05.06.2007.

JOS JEDAN VIKEND

Nisam vam se javljala u zato sto sam cekala prijatelja(sulera) da donese slike sa koncerta pa da vam pricam o tome medutim nije pa evo par rijeci bez slika.........25.5 je bio koncert Hladnog piva........i ja sam isla na njega jer sam dobila kartu od njih jer su oni sponzor zenskom hokeju.....bilo je pprrrrrreeeee ddddddddooooooooooooobbbbbbbbrrroooo.... bila sam sa Domijem(mojim deckomrofl) sulerom i njegovom bivsom Ivanom.....tamo sam jos srela dosta ekipe poput mog dragog Zvonka, Lanu ediju i jos neke........bili smo u prvom redu odmah na ogradi tako da sam za promijenu i nesto vidjela:).......sve u svemu super...e a sad ovaj vikend mi je bilo natjecanje u Mariji Bistrici.......bila sam prva u katama uvijerljivo sam vodila......i druga u ju randoriju..... izgubih od Marine i Marije....samo mi je drago kaj je dosta ljudi vjerovalo u mene.......e i da sama sebi raskrvarih nos tijekom borbe:)....moglo je i bolje al ok i drugo je ok.......eto i to vam je uglavnom u kratko to.........pozdrav

°08:20 - Komentiraj (7) - Isprintaj °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.