utorak, 15.05.2007.

Kontrola u tramvaju

Allllooo ljudi evo mene ja stigla sa treninga... na treningu je bilo pakleno vruce nemres normalno ni radit...al ajde izdržala sam nekak. E a sad bitno...koji sam ja krumpir...išla ja danas na trening i u busu me nije tražio kartu( za one koji neznaju izgubila sam pokaz po 100 put u životu) rekoh sta cu je sad bez veze kupovat za 3 stanice tramvajem nece sad bit kontrola pa 7 navecer je... a ono uđe kontrola na sveticama taman stanicu prije nego kaj ja moram dole.... u jebote kaj cu sad kazna je 200 kuna plus sramoćenje... a jebi ga 200 kuna je jednosmijerna karta za rab.... al dobro je prošlo bio je samo jedan kondukter i stigla sam izc na stanici inace bi bilo gadno...nut....Idem na rab........jeeeej...pusa...

°00:29 - Komentiraj (15) - Isprintaj °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.