nije me jako dugo bilo...
svašta je se dogodilo...
A. ima curu nekih mjesec dana...
koja se zove kao i ja...
u subotu sam bila na svadbi,udala mi je se prijateljica...
ona je prva od nas koja je stala na ludi kamen :)
cimerica mi je trudna pa se očekuje još jedna svadba...
a da se vratim na subotu i svadbu!
bilo mi je odlično,na svadbi je bio i A.
malo smo plesali,poljubio me je ali ja nisam reagirala na njegov poljubac,odgurao me je u WC. ne znam što je očekiva da će se dogoditi u WC. ali nije ništa bilo...
a prije nego što smo došli u salon zvao me je neki tip da me pita
kad ču stići u salu...a to je bio netko koga je A. nafurao da me nazove...pitate se kako znam? e pa lijepo jer moj broj na toj svadbi su imale ove dvije prijateljice sa kojim sam bila u autu,mlada i A....
dotični A. mi zaista nije jasan,što mu sve to treba a sinoć je izišao sa curom...ja ne znam tko je više ovdje lud a tko pametan...ako netko ima neko dobro objašnjenje za sve ovo nek se javi... :)
a ja sam još uvijek luda za njim...šta da radim???

29.05.2007. u 16:26
° 1 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

eh kad bi život bio san...

AKO ZNAŠ BILO ŠTO


Ne znam što da radim sa sobom,
na što misli da bacim.
I da stvaram polako pjesmu o tebi,
gledam tvoje tijelo,
ludujem za njim,
i ponavljam u sebi samo jedno.

Hej,poljubi me,
pa mi prste u kosu uvuci i zagrli me.
Hej,poljubi me,
pa se privi tik uz mene i zapjevaj,
ako znaš-bilo što.

Želim da se stisnem uz tebe,
da te milujem,
da ti šapućem na uho bisere,
da pričam o slobodi,
da se glupiram,
da ti kažem,oh ti ludo jedina.

Hej,poljubi me,
pa mi prste u kosu uvuci i zagrli me.
Hej,poljubi me,
pa se privi tik uz mene i zapjevaj,
ako znaš-bilo što.