Nanina relaksacija

25.01.2006., srijeda

hej-.)

o baš mi je drago da ste me se sjetili!i meni se ova pozadina sviđa više od oe stare!domi dobit ćeš grb natrag!!!i neću pisati jednom u 7mj., ali šta ću jadna kad mi je buraz ovisnik o kompjutoru i kad nije na igricama onda programira za faks tako da ti je doći do stroja kod mene živa muka! ali izborit ću se ja za svoje!sad sam bila na telefonu jedno pola sata i pokušala naći nekoga da mi pojasni matiku, ali nitko nema vremena, tako da sam morala uzeti instrukcije PRVI puta u svom životu!!!ispit mi je 8.2. katastrofa...ma žas!
Što se tiće ljubavi, na totalnoj sam nuli! onaj goran, moj diivni dečko o kojem sad rado pisala ispao je ne toliko divan, ali ne želim vas zamarati time jer bi mogla napisati 100stranica o svemu kaj se dogodilo, a ne želim se toga baš prisječati! saD sam opet sama i idem u nove pobjede..da sutra imam instrukcije kod nekod studenta, po glasu je vrlo simpatičan, idem kod njega doma, baš me zanima koliko ću naučiti!hammmm...


<< Arhiva >>