veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Oćeš/nećeš…

Opis bloga

Ovaj blog je zutog karaktera...Napravljen je radi...M3s zasto je napravljen?lud

Linkovi

Blog.hr
Trbalud
nas razred smokin

Nesto o nama

j0k3r kaka jura :) :josip...16 godina..zubo voljam se igrati s prijateljima ...lol...voljam komp svoj...dead...voljam prijatelje opcenito...voljam bit sretan...voljam izlaske...voljam gluposti koje radimo...tj koje dozivljavamcoolsretani tako...voljam mnogo toga:)
p3r0 kaka pero? lol: petar...16 godinacry voljam basketbaliju...voljam ici u skolu rofl...voljam se druzit s drugima..voljam cure:)...voljam sve sto vole mladi...pa cak i rakijupartylud
m3s kaka mes?...(a jesu orginalni s nickovimalud): ivan...16 godina:)...zaljubljen sam u skoro sve sta i ova dva iznad..i ja se još volim zezati sa mamom i tatom i volim ić s mamom u trgovinu.kisssmokinsmokinsmokin

Slikice...


J & M & P

j0k3r s coklt


m3s i j0k3r fino

p3r0 spawa


m3sov susret 1 vrstenutparty

m3sov susret 2 vrsteludzubo


p3r0 c00l3r











j0k3r



srijeda, 13.02.2008.

sutra je valentinin dan...bang(čvak!) meni je to pomalo glupo a baš sam razgovarao sa svojim kolegicom Perom o tome i on se slaže samnom..a Sunčica i Tanja se ufurale u to skroz..no dobro ajde...išli nas dvojica danas nešta kupiti..sjećam se da je bilo smješnih situacija i pošto me jurić tera da napišem nešta reko ajde napisat ću. No zaboravio sam....al vjerujte smijali smo se grohotom kao prof.Čulo.eto toliko od prvog javljanja..Pero izvoliparty
Ivan

e mes stvarno je bilo smješnih scena... ulazimo u cvjećarnu i odma sa vrata: jel imate svježih ruža?!?rofl..a onda smo otišli do konzumića pa je mes kupio nos gumeni po 1 kunu(valjd isteko rok trajanja) i takav šeto gradom dok nije naletio na starogzujo..ma nisu ga ljudi uopće čudno gledali...
jučer u školi imamo vjeronauk i tema:prijateljstvo između žene i mužjaka..i sad mi nešt pričamo, trabunjamo i pita profesorica kolko mogu bit otvorena prema vama, a jurić reče: 2.5 centimetrarofl...a danas nas trojica konja nismo imali srz i mi ošli na srz od 3. a razreda i tamo sa profesoricom ankom lokas raspravljali oćemo ić u španiju il ne....headbang


j0k3r: danas smo pod fizikom malo radili elektrostatiku...men sve to lici na jedne veeeelike orgijezubo jer smo mi trljali one stapice tamo svilom i vunomrolleyes i onda sam ja 'ubado' (profa tako reklathumbup)smokin papiric u neke rupice...lol....pa smo ja i pero natezali malkoc vunu :)...nategnusmo je dobro...dok je mesko promatro sa svoga mjesta pozudno...party...profa ima smisla za humor :)...malo me opominjala da joj ne kidam stvari :) tj instrumentelud hehe...sve ostalo su ova dva momaka rekli :)...pozz swima a najvise mojoj dragoj sestricni 8. koljena... koja zivi u rio de janeriu...( WTF?!?!)headbang



| pljuni (14) | troši drveće--- | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.