NAMBLA

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
North American Marlon Brando Look Alikes

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

21.05.2004., petak

Tri šes pet

Noćas sam sanjao Sašu Lozara. Sašu jebenog Lozara, čitateljstvo moje štovano (?). Bio je kod mene u kući, pio moj sok, pričao s mojom majkom. It gets better. Kad sam ušao u kuću, pitao me da li bih se ljutio ako potroši malo struje jer bi htio usisavati. Što - ne znam. Otišao sam u garažu po stari usisavač, ali kad sam se vratio već je usisavao s nekim drugim. Pa jebo njemu bog mater.

Što mi podsvijest hoće reći? Prihvatio sam se blaženog Interneta u potrazi za web-sanjaricama, da bih naletio na sljedeće:

"SMSsanjarica
Otkrijte što znači vaš san!
Pošaljite SMS poruku s pojmom iz vašeg sna na broj i odgovor stiže.
Primjer: sanjali ste kako se kupate u bazenu. Pošaljite riječ "bazen" na broj 0105 i za nekoliko trenutaka stići će vam SMS poruka s objašnjenjem: "Ima dvojako značenje; ako se probudite potišteni….""

What the fuck, rekao sam si, prihvatio sam se moba, naškljocao "Sasa Lozar" i poslao na broj 0105. Uskoro je stigao odgovor: "Trazeni pojam se trenutno ne nalazi u bazi SMS Sanjarice. Svakim vasim upitom baza se nadopunjuje. Ova primljena poruka vam se ne naplacuje.".

Izvrsno. Osim što sam ostao kraći za pola kune, saznao sam da sam jedini Hrvat koji je sanjao Sašu Lozara. Ili ono što je još strašnije - jedini Hrvat koji je sanjao Sašu Lozara i zabrinuo se do te mjere da šalje SMS SMSsanjarici.

Bit će više sreće, pomislio sam, ako upišem "usisavac". Rečeno - učinjeno, natipkao sam "usisavac" i poslao na isti broj. Ponovo sam dobio jednak rezultat, traženi pojam trenutno nije u bazi. Moram vam priznati, štovano čitateljstvo (?), da sam se nakon toga blago zabrinuo. Dakle, nitko ne sanja usisavače i Sašu Lozara. Siromašniji sam za cijelu kunu, a još uvijek čvrsto usidren na mrtvoj točci.

Ipak, poput pravog akcijskog junaka, imao sam još jedan adut u rukavu. Uzeo sam mobitel, napisao "majka" i poslao. Uslijedio je odgovor: "Trebate savjet, pomoc i zastitu. Incestuozan san s majkom, ceznete za ljubavlju i paznjom. Mrtva majka, prepusteni ste sami sebi."

Khm khm, dozvolite da rezimiram - za samo dvije i pol kune (kako? heh, kad traženi pojam JEST u bazi, dolazna poruka s računa skida 1,22 kn) sam doznao da hrvatska omladina (tko bi drugi, uz uvijet da mu mentalna konstitucija nije narušena, koristio SMSsanjaricu?) ne sanja usisavače i Sašu Lozara, ali zato sanja da si jebe mater. Masakri u školama odjednom postaju jasniji, zar ne?

A ja? Ja upravo tražim 365 na WinMX-u. Sale, legendoooo!

PS. S obzirom da sam dosta pisao, a malo psovao, što se Slanini nikako ne bi svidjelo - po treći puta od postojanja NAMBLA-e (NE NAMBLE!!!), jebo vam bog mater.
- 10:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>