ponedjeljak, 22.05.2006.

..back again..

elouuuuuuu :0) di ste mi? kak ste? jel stizu rokovi,ha dragi moji studoši?
evo javljam vam se malo :0) nisam vas zaboravila,samo sto mi se nis bitno ne dogada pa nisam pisala..od zadnjeg puta do danas,pa i nema nesto novo,vecinom se sve svodi na fax,kavice i izlaske..moram se sad malo ostaviti kavica i izlazaka i posvetiti učenju,mučenju,nije lako za poludit će biti,jer sam rokisala dva kolokvija i sad sam u zaostatku,i to mi se ne sviđa,nikako :0(
ajmo mi na neke vedrije teme..naravno vikendddddddddddd :)=
počeo je već u četvrtak,i to kavicom oko 11h okupile se mi curke prvo smo imale jedan love problem u drustvu al je uspjesno rjesen i sve smo odma hepi :0) naravno u četvrtak smo bili u westu,i mogu vam iskreno reci da mi je to dosadilo,stalno se vrti ista glazba,maltene isti redosljed pjesama,pa smo odlučili malo prestat tamo izlaziti..zatim petak,e u petak je bilo ludo,bili smo u dominu,tamo su se nekima od nas javljali neki ex decki(bljakić no way nikakva kava) neki novi su nam se upucavali(very nice name h) pa smo onda odskakutale do koktelića :0) tam bijase isto veselo,na ulazu su nam trazili osobnu tako da smo hehehe dobili kompliment..i onda je dosla subota i naravno islo se isto van,al smo bili umorni pa smo se i brzo vratili kući,nedjelja eh rucak u bendeku,niš extra..i danas početak radnog tjedna,pa svima sretnoooooooo :0)
do idućeg pisanja svima cmax,sve vas citam :0)

- 14:55 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

zgode i nezgode jedne obične djevojke :0)

nešto malo o meni...

hmmm što reći nikad ovakve stvari
ne znam započeti
pa eto pipolići iz osijeka sam-metropole-štogod vi mislili o tome
volim:more,plažu,sunce,snijeg,glazbu,ples,izlaske,praznike,
poklone,moj mob,moju Marišku i sve cure iz naše ekipice (M&M&J),
tatu,baku,didu,tetu,moju Zri i posebno volim mog anđela na nebu (mamu),volim se smijati,pričati na telefon,pisati poruke,ići u šopingiranje,volim plakat kad sam tužna,volim seku Nelu i sve ostale sekice i brace...
ne volim:ulizice,suze,tugu,glumatanje kod ljudi,povrće,ribu,
dosadu,učenje,fax,laž....
to je sve što mi ovog trena pada na pamet lista će se sigurno mijenjati ovisno o potrebi :0)