petak, 14.04.2006.

...predobar četvrtak...

loha!!!ewo me,u pauzi oko spremanja kuće za Uskrs dođoh vam napisati koji redak...
sinoć smo moja najnaj Mariška i ja bile vani,nesto kao ladys night,nakon 100000god smo se sjetile filinga kak je to bilo kad smo nekad bile free obje,ona doduše ima L,al sinoć smo fino bile vani same.Prvo smo bile u Pubu na zagrijavanju,a onda u Westu,gdje je bilo predobroooo,fino smo se isplesale,upoznale jedno hm 8 likova,s njima se isplesale,iskakale u krugu-svaka čast Mare men se nije dalo misla sam da ce me pregaziti-hihihihi..došle smo kući oko 3,bile totalno mokre,totalno umorne,i super volje..i onda me se sjetio I,pitao me dal sam oko pol4 budna,pa sam se s njim dopisivala,napio se pa me se sjetio,blabla falim mu,blabla oću doć do njega pješke,blabla i da otišla sam do njega jutros oko 9 sam tamo bila,dakle spavala sam oko 4 sata,izgledam ko zombie,al mi je drago što sam s njim još dobra,dečko me oraspoložio na način samo njemu znan-hihihihi-uglavnom sad imam osmijeh na licu,Mariška je rekla da se vidi da sam smirenija,i moram priznati da jesam,zahvaljujući njemu-eh sto sve necemo napraviti za tu dvojicu,ha dušo??!!
mislim da bi ovo bilo dosta,još ću vam napisat koji redak sutra,prekosutra..budite vrijedni oko spremanja kuće.pomozite svojim roditeljima,ajde cmaxxxxxxxxxx od vesele lineeeeeeeee :0)

- 13:44 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

zgode i nezgode jedne obične djevojke :0)

nešto malo o meni...

hmmm što reći nikad ovakve stvari
ne znam započeti
pa eto pipolići iz osijeka sam-metropole-štogod vi mislili o tome
volim:more,plažu,sunce,snijeg,glazbu,ples,izlaske,praznike,
poklone,moj mob,moju Marišku i sve cure iz naše ekipice (M&M&J),
tatu,baku,didu,tetu,moju Zri i posebno volim mog anđela na nebu (mamu),volim se smijati,pričati na telefon,pisati poruke,ići u šopingiranje,volim plakat kad sam tužna,volim seku Nelu i sve ostale sekice i brace...
ne volim:ulizice,suze,tugu,glumatanje kod ljudi,povrće,ribu,
dosadu,učenje,fax,laž....
to je sve što mi ovog trena pada na pamet lista će se sigurno mijenjati ovisno o potrebi :0)