subota, 01.04.2006.

....vikend... :0( više nego :0)

loha!!!
ewo me cjenjena nacijo!!!!!kod mene vam nema ništa baš novo što je bitno za napisati..roknula sam jedan usmeni i idem ponovno u 4mj,nisam bila ja kriva nego je literatura bila kriva,a i mulava profesorica,inače ovo ostalo je kak mora biti,hrpa seminara,hrpa vježbi,hrpa zadaća,predavanja dosadna,a vani supppppppper vrijeme...
dosta o faxu,počeo je vikend,koji će naravno brzooooooooooooooo proletjeti,i onda opet ispočetka-tako gledajući sve mi je monotono neopisivo..
baš sam neki dan čitala svoj stari dnevnik i onak došla do zaključka,u ovo vrijeme i prošle godine sam bila bljakkkkk raspoložena,taman se naviknem na nešto dobro i to odmah nestane..znam jbg možd sam vam dosadna sa takvim temama više..al ne mogu si baš nekako pomoći,ne vidim neki izlaz,jednostavno neeee vidim ga...
sinoć sam bila vani,sa mojim cjatkim jednim h,i bili u ex birtiji,i bio tamo i naravno,i ono funny situacija,al mislim da je proteklo sve dobro..skontala sam da mi h i nije više sooo much intresting-Mariška kuži što pričam,dok mi se i činio baš sweet..još kak je tam svirao looooool pita h Mariškinog l,jel on profi dj...to mi bilo tak ma joooooj...aj preživjela sam i to,jer ideja za otić sa h tamo je bila moja,čisto da i vidi da sam se oporavila,iako znam to i više nije ni u peti,mislim briga njega for me,doduše frendovi smo mi..rekao je da želi da dolazim i dalje u ex brtiju...pa et ja došlaaaaaa...
a danas ljudefi moji,dan je bio prekokrasan,a vaša linočka se tako od jutra lošeeee osjeća,pucaju me neki neznamkakvi bedovi,javim se na telefon a meni svi issse što ti je ne zvučiš kao prije,onda možte zamislit kak zvučim...uglavnom...moooooooožd mi
izlazak podigne volju,iako suuuumnjam,but we willlllll seeeee...
idem sad do tete se prošetati,guši me ova kuća,ova praznina...
draga nacijo sveeee vas čitammmmmmmm i baš ste mi dobri.....cmaxxxxxxxxx :0(-zasad sam :0(-možd ipak bude i :0).......do tipkaranja...

- 18:37 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

zgode i nezgode jedne obične djevojke :0)

nešto malo o meni...

hmmm što reći nikad ovakve stvari
ne znam započeti
pa eto pipolići iz osijeka sam-metropole-štogod vi mislili o tome
volim:more,plažu,sunce,snijeg,glazbu,ples,izlaske,praznike,
poklone,moj mob,moju Marišku i sve cure iz naše ekipice (M&M&J),
tatu,baku,didu,tetu,moju Zri i posebno volim mog anđela na nebu (mamu),volim se smijati,pričati na telefon,pisati poruke,ići u šopingiranje,volim plakat kad sam tužna,volim seku Nelu i sve ostale sekice i brace...
ne volim:ulizice,suze,tugu,glumatanje kod ljudi,povrće,ribu,
dosadu,učenje,fax,laž....
to je sve što mi ovog trena pada na pamet lista će se sigurno mijenjati ovisno o potrebi :0)