petak, 10.03.2006.

...neke pjesmice....

Sreća
Pitam se što je sreća
jer ju nikad nisam imala
Pitam se kakav je to osjećaj
jer ga nikad nisam osjetila
Pitam se kako se doživljava
jer ga nikad nisam doživjela
otkad za tebe znam
sreću sam na sekundu upoznala....

Utjeha i ti
Utjehu tražim u pjesmama
u besanim dugim noćima
Ali tebe nema nema tvog osmijeha
ni tvojih stihova
Sad se smješkaš drugima i
njima posvećuješ svoje pjesme
Utjehu tražim
ali ipak sam sama bez tebe....

Kraj
Teško je gledati sunce
a ne osjećati njegov sjaj
teško je nekoga voljeti
a znati da je svemu kraj...

Samo za njega
Pružio si mi sreću
al ne zauvijek
Pružio si mi mladost
al ne za stalno
Pružio si mi sebe
al samo na tren...

Evo ovo su mi neke simpatične pjesmice,još sam tužna,osjećam
prazninu,ne mogu to riječima opisati..boli što sam opet sama..
pitam se što sam životu skrivila da uzima sve koje sam imalo
voljela...

- 21:26 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

zgode i nezgode jedne obične djevojke :0)

nešto malo o meni...

hmmm što reći nikad ovakve stvari
ne znam započeti
pa eto pipolići iz osijeka sam-metropole-štogod vi mislili o tome
volim:more,plažu,sunce,snijeg,glazbu,ples,izlaske,praznike,
poklone,moj mob,moju Marišku i sve cure iz naše ekipice (M&M&J),
tatu,baku,didu,tetu,moju Zri i posebno volim mog anđela na nebu (mamu),volim se smijati,pričati na telefon,pisati poruke,ići u šopingiranje,volim plakat kad sam tužna,volim seku Nelu i sve ostale sekice i brace...
ne volim:ulizice,suze,tugu,glumatanje kod ljudi,povrće,ribu,
dosadu,učenje,fax,laž....
to je sve što mi ovog trena pada na pamet lista će se sigurno mijenjati ovisno o potrebi :0)