naldor

30.07.2009., četvrtak

kosa...neobuzdana

ova zadnja dva mjeseca trudnoce me ubijaju ...tesko mi se sagnut ...lec...okrenut sve...pa tako i kosa stvara dodatne probleme...
svoju dugu kosicu strasjbala sam prije dvije godine ...i od onda promjenila sto bija i frizura ...
svaki mjesec ju rezem...sve krace i krace...siske mi stvaraju najvece probleme...a o volumenu da ne govorim...dalo bi se izradit barem dvije postene perike od sve te silne kose ...
i sad sam u nedoumici ....da li da se osisam na kratko...ali bas kratko ....sa nekim repovima....nesto asimetricno...ili sta ...?

ovo su neke od frizura koje su mi ok...ali nijedna nije tak dobra da bas mogu reci to je ta ...to hocu...svaka ima nesto sto mi je ok ...pa sad...vjerovatno ce biti nesto od svega ...
na ovoj mi se svidja duzina... Photobucket ...ove siske su mi super jer ih duzi period ne bi morala kratit... Photobucket ...ove isto samo sto ...njih...bi morala kratit prije nego ove na prvoj slikici Photobucket...ova je super tanka i bas bi mi tak sta odgovaralao ...amo ne znam da li to frizerka moze izvest na mojoj grivi... Photobucket...ovo je dr. strana Photobucket...ovo je moja duljina trenutno...mozda malo duze na vratu ...Photobucket...a ne znam sta da radim....
stvarno sam u dilemi...jer mi treba nesto sto je jednostavno za odrzavanje...a lici barem na nesto ....jer mislim da za 1mj necu bas imat vremena vodit brigu oko frizure....jer beba ce trazit potpunu paznju... cerek
- 13:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi